اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استانداری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

تخصیص اعتبارات جهاد کشاورزی بر اساس فعالیت مجتمع‌های دامداری

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‎ریزی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری اعتبارات جهاد کشاورزی بر اساس میزان فعال بودن مجتمع‌های دامداری توزیع و تخصیص می‎یابد.‌

تخصیص اعتبارات جهاد کشاورزی بر اساس فعالیت مجتمع‌های دامداری

به گزارش خبرگزای فارس از شهرکرد، حمیدرضا فروزنده بعدازظهر امروز در نشست کارگروه توسعه کشاورزی این استان، اظهار داشت: نظارت بر تمامی مجتمع‌های دامداری و بخش‌های مرتبط با کشاورزی باید در دستور کار فرمانداران قرار بگیرد.

وی افزود: در سال‌جاری اولویت تخصیص اعتبارات جهاد کشاورزی بر اساس میزان فعال بودن مجتمع‎های دامداری و یا فعالان بخش کشاورزی تخصیص خواهد یافت.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست از همکاری این بانک با مسئولان برای حمایت بخش کشاورزی خبر داد و اظهار داشت: دولت یک‌هزار و 12 میلیارد اعتبار به بانک کشاورزی برای اجرای هرچه بهتر طرح توسعه کشاورزی اختصاص داده که امید‌واریم با تلاش و همت مضاعف بتوانیم اعتبار مورد نیاز طرح‌های استان را جذب کنیم.

الماس مجیدی با بیان اینکه طرح توسعه کشاورزی می‌تواند نقش مهمی در توسعه بخش کشاورزی ایفا کند، گفت: بانک کشاورزی در اعطای تسهیلات برای اجرای این طرح هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

وی بیان داشت: 53 دستورالعمل این طرح در حوزه جهاد کشاورزی است و تمام فعالیت‌های متولی این طرح با همکاری بانک کشاورزی اجرا می‌شود که به نمایندگی از تمام شعب بانک کشاورزی در استان چهارمحال و بختیاری اعلام می‌کنم که در راستای همکاری با جهاد کشاورزی برای اجرای طرح توسعه کشاورزی هیچ مشکلی نداریم.

وی خاطر نشان کرد: افرادی که دارای بدهی معوقه به سیستم بانکی هستند، نمی‌توانند از تسهیلات اعطایی بانک کشاورزی در راستای اجرای طرح توسعه کشاورزی استفاده کنند، چراکه باید از بازگشت منابع مالی دولت اطمینان حاصل شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول