اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر خبر داد

تغییرات ساختاری در سبک‌های هیئت‌های رزمی بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر از تغییرات ساختاری در سبک‌های هیئت‌های رزمی در استان بوشهر خبر داد.

تغییرات ساختاری در سبک‌های هیئت‌های رزمی بوشهر

رضا جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار کرد: در راستای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و بر اساس سیاست‌‌های جدید اجرایی و به استناد اختیارات حاصله از اساسنامه هیئت‌های ورزشی، تغییرات ساختاری در هیئت‌های ورزشی حاصل شده است.

جمشیدی بیان کرد: بر اساس این ابلاغیه جدید هیئت‌‌های آمادگی جسمانی با عنوان انجمن هیئت‌ ورزش‌‌های همگانی و هیئت کونگ‌فو با عنوان هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو فعالیت خواهند کرد.

وی ادامه داد: ادغام هیئت ورزش‌‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء با عنوان هیئت ورزش برای ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا و الحاق انجمن بازی‌‌های الکترونیکی از هیئت ورزش‌های همگانی به هیئت شطرنج با عنوان هیئت شطرنج و بازی‌های فکری استان از دیگر ابلاغیه‌های جدید است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان کرد: ایجاد انجمن جهت‌یابی ورزشی در هیئت انجمن‌های ورزشی از دیگر ابلاغیه‌های جدید در راستای توسعه ورزش همگانی است.

جمشیدی تاکید کرد: به زودی تغییرات ساختاری در سبک‌های زیرمجموعه هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو برای اجرا ابلاغ و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی در ارتباط با موفقیت‌های اخیر ورزشکاران بوشهری گفت: فاطمه کرم‌زاده از اعضای هیئت تیراندازی استان بوشهر در مسابقات کشوری تیراندازی جوانان و نوجوانان در استان سمنان به مدال طلا رسید و افتخاری دیگر برای ورزش استان کسب کرد.

جمشیدی اضافه کرد: همچنین امیر امیری ملی‌پوش کاراته‌کار بوشهری در بخش انفرادی در وزن 84 کیلوگرم مسابقات کاراته جهانی در اندونزی توانست مدال برنز لیگ جهانی کاراته را کسب کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در مورد مسابقات قهرمانی پرس سینه باشگاه‌های استان بوشهر گفت: این مسابقات با حضور هشت تیم و 50 ورزشکار از سراسر استان در شهرستان دشتی برگزار شد که در پایان تیم خلیج فارس گناوه به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و تیم‌های هیئت عسلویه و آرش خورموج به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم این مسابقات دست یافتند.

جمشیدی اضافه کرد: در وزن 53 کیلوگرم فتاح رمضانی، 59 کیلوگرم منصور علی‌پور، 66 کیلوگرم محمد پورتنگکی، در وزن 74 کیلو حسین اسدی، 83 کیلو محسن جهانبازی، 93 کیول فرشید مرادی، 105 کیلو مصطفی صالح نیا، 120 کیلو رضا سعدزاده و در وزن +120 کیلوگرم آرش صفریان به مقام قهرمانی دست یافتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: همچنین در رده سنی پیشکسوتان سید رضا عطایی، علی محمدی، ماشاءالله خواجه‌پور و کوروش شبانکاره به مقام اول دست یافتند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول