اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهریار:

کنترل بازار در ماه مبارک رمضان تشدید می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهریار گفت: کنترل بازار با انجام نظارت‌های ویژه در ماه مبارک رمضان در این شهرستان تشدید خواهد شد.

کنترل بازار در ماه مبارک رمضان تشدید می‌شود

سیدعباس جوهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: همواره در برخی از فصول سال مانند ابتدای مهر، ایام پیش از فرارسیدن نوروز و به ویژه ماه مبارک رمضان تقاضا از سوی مردم افزایش یافته و به همین دلیل ممکن است برخی از سودجویان به فکر افزایش کاذب قیمت‌ها بیافتند.

وی تصریح کرد: به همین دلیل دولت و به طبع آن دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در استان‌ها و شهرستان،‌ در این ایام با انجام اقدامات لازم برای کنترل بازار تلاش می‌کنند.

ذخیره مواد غذایی و کالاهای پر مصرف در شهریار

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهریار در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه برای اجرای این مهم چه اقداماتی تاکنون انجام شده است؟ گفت: ابتدا کمیته تنظیم بازار در شهریار فعالیت خود را افزایش داده و با توجه به تجارب سال‌های گذشته اقدام به تامین و ذخیره مواد غذایی و کالاهای پر مصرف کردیم.

جوهری ادامه داد: هم اکنون به اندازه نیاز این کالاها در شهریار تامین و ذخیره شده و مردم نگرانی از این بابت نخواهند داشت.

افزایش بازرسی‌ها از صنوف شهریار

وی متذکر شد: اقدام بعدی ما افزایش بازرسی‌ها  از عملکرد صنوف با هدف کنترل بازار و نظارت بر نحوه قیمت‌گذاری‌ها است که برای این منظور تیم‌های ویژه نظارتی در فرمانداری و همچنین دستگاه‌های نظارتی مسئول فعال شده است.

فرماندار شهرستان شهریار تاکید کرد: نظارت بر صنوف به صورت مداوم انجام می‌شود، اما با توجه به افزایش تقاضا در ماه مبارک رمضان و شرایط ویژه بازار در این ماه اقدام به گسترش نظارت‌ها به صورت شبانه‌روزی کرده‌ایم.

جوهری گفت: برای اجرای بهتر این طرح‌های نظارتی و بازرسی لازم است مردم نیز همکاری و تعامل بیشتری با مسئولان داشته و انتظار داریم که در صورت مشاهده هرگونه تخلفی این موارد را به مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط اطلاع دهند.

بازار کالا و خدمات در شهریار آرام و با ثبات است

وی با تاکید بر اینکه شرایط بازار در شهرستان شهریار آرام و با ثبات است، متذکر شد: برخی افراد سودجو تلاش می‌کنند که این آرامش و ثبات را برهم زده و در این میان تنها به منافع شخصی خود فکر می‌کنند.

جوهری در پایان تاکید کرد: به طور قطع تیم‌های نظارتی و بازرسی در صورت مشاهده کوچک‌ترین تخلفی از سوی اصناف، با مسئول واحد متخلف برخورد قاطع داشته و در این زمینه کوچک‌ترین تخلفی در حوزه گران‌فروشی و کم‌فروشی را تحمل نخواهیم کرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول