اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

زیرساخت‌های انتقال صنوف آلاینده فراهم شود

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهرها امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است اما، باید زیرساخت‌های لازم و مناسب را برای این امر فراهم کنیم.

زیرساخت‌های انتقال صنوف آلاینده فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش صبح امروز در نشست با مدیران بخش صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اظهار داشت: انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهرها امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است اما، باید زیرساخت‌های لازم و مناسب را برای این امر فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: در این زمینه به گونه‌ای اقدام نکنیم که مجموعه‌‌ای را زخمی کرده و بر پیکره شهر باقی بگذاریم که نه این صنوف منتقل شود و نه اقدامی در راستای آبادانی و توسعه شهری انجام گردد.

جهانبخش ادامه داد: با ایجاد زیرساخت‌ها اگر انتقال آلاینده‌ها به طور کامل و اصولی انجام نشود علاوه بر اینکه آلایندگی در شهرها کاهش نمی‌یابد شاهد افزایش آلایندگی نیز خواهیم بود و با توجه به اهمیت موضوع باید تدابیر و سیاست‌های لازم در این زمینه اندیشیده شود.

استاندار بوشهر با اشاره به سال تولید ملی گفت: سال تولید ملی فرصتی برای تقویت باورهایمان است و اینکه باور کنیم می‌توانیم بسیاری از نیازهای خودمان را در داخل تامین کنیم هر چند به دلیل مراودات تجاری، واردات امری اجتناب‌ناپذیر است.

وی یادآور شد: با توجه به تحریم‌ها، تهدیدها و فشارهای بعد از انقلاب توانستیم به خوبی امور خودمان را سامان دهیم و بدون شک این امر پیامدهای خاص خودش از جمله گرانی را به  دنبال دارد.

جهانبخش تصریح کرد: کشوری که می‌خواهد مستقل و سرافرازانه زندگی کند باید هزینه‌های استقلال خود را نظیر تحریم و جنگ بپردازد و ما نیز در حال پرداخت این هزینه‌ها هستیم و بر این باوریم که باید مستقل بمانیم.

وی ادامه داد: تولیدکنندگان باید به این باور اعتقادی برسند و نگاهشان به صادرات باشد تا به کیفیت‌بخشی تولیدات خود توجه کنند.

جهانبخش گفت: بازار ما باید به ترازی برسد که نظام، واردات را قطع کند و مردم باید به این باور برسند و امیدواریم با ارائه بسته‌های حمایتی دولت واحدهای راکد قد راست کنند اما این بدان معنی نیست که فقط منتظر کمک دولت باشیم بلکه باید از توان خود نیز استفاده کنیم.

استاندار بوشهر تاکید کرد: مناقصه‌های دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در داخل استان و برای مردم این استان برگزار شود و به دنبال راهکارهای قانونی برای این امر باشیم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول