اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس مجمع امورصنفی آبادان خبر داد

اجرای طرح نظارت و کنترل گسترده بازار آبادان در ماه مبارک رمضان

خبرگزاری فارس: نایب رئیس مجمع امور صنفی آبادان از اجرای طرح نظارت و کنترل ویژه بازار آبادان همزمان با شروع ماه مبارک رمضان خبر داد.

اجرای طرح نظارت و کنترل گسترده بازار آبادان در ماه مبارک رمضان

احمد زندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: مجمع امور صنفی آبادان برای نظارت برعرضه کالا در ماه مبارک رمضان، از دو اکیپ هفت نفری برای کنترل بازار استفاده می‌کند.

وی اضافه کرد: اکیپ 14 نفره مجمع در ماه رمضان در بازار مستقر شده و با نظارت ویژه به شکایات مردم رسیدگی می‌کنند.

نائب رئیس مجمع امور صنفی آبادان در رابطه با عرضه کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم گفت: هم اکنون در بازار آبادان و با توجه به نیاز مصرفی شهروندان در آستانه ماه روزه، مرغ به قیمت یارانه‌ای به فروش می‌رسد.

وی تصریح کرد: قیمت مرغ یارانه‌ای با توجه به کشتار روز تعیین می‌شود و فروشندگان اجازه دارند مبلغ 150 تومان را برقیمت مرغ کشتار روزخود اضافه می‌کنند.

زندی درپاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص بیشترین آمار شکایتی مردم از بازار آبادان گفت: بیشترین موارد تخلف از اصناف مختلف شهر مربوط به عدم درج قیمت بر روی کالا‌ است.

وی افزود: عدم درج قیمت بر روی کالا و مشکلاتی که در این رابطه برای فروشنده و مشتری به وجود می‌‌آید منحصر به بازار شهرستان آبادان نیست و در سطح کشور این مشکل وجود دارد.

نائب رئیس مجمع امور صنفی آبادان ادامه داد: مجمع در صورت بروز هرگونه تخلف از سوی فروشندگان با تشکیل پرونده آنها را به تعزیرات حکومتی معرفی می‌کند.

وی با اشاره به ورود بعضی از مسافران و مهمانان در ماه مبارک رمضان به آبادان گفت: با هماهنگی اداره اماکن و مجوز مجمع امور صنفی چند رستوران مشخص اغذیه مورد نیاز مهمانان را به فروش می‌رسانند.

زندی ادامه داد: مجمع امور صنفی در راستای رفاه حال مسافران عبوری و با استتار کامل رستوران و اغذیه فروشی مورد نظر این مجوز را صادر می‌کند.

وی در پایان گفت: مجمع امور صنفی در نظر دارد نمایشگاهی با نام ضیافت در ماه مبارک رمضان و برای عرضه کالا‌های ضروری شهروندان آبادانی در ماه مهمانی خدا برگزار کند.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول