اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ‌خدابنده خواستار شد

همکاری صنوف مختلف برای تنظیم بازار

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خدابنده ‌‌از اقدامات اصناف برای تنظیم بازار قدردانی کرد و خواستار استمرار همکاری صنوف مختلف برای تنظیم بازار و ایجاد شرایط مناسب در ایام سفرهای تابستانی شد.

همکاری صنوف مختلف برای تنظیم بازار

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نورالدین رفیعی عصر امروز در دیدار با اصناف و بازاریان خدابنده، نقش صنوف و بازاریان را در برهه‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی، چه در روند شکل گیری نهضت و چه در مقاطع بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مهم برشمرد.

وی از اقدامات اصناف برای تنظیم بازار قدردانی کرد و خواستار استمرار همکاری صنوف مختلف برای تنظیم بازار و ایجاد شرایط مناسب در ایام سفرهای تابستانی شد.

فرماندار شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه اصناف با بصیرت و هوشمندی توطئه‌های دشمنان را در زمینه گرانی قیمت کالاها و ایجاد ناامیدی در جامعه خنثی کنند، گفت: اصناف باید با ارائه خدمات مناسب در همراهی مردم با نظام و مسئولان نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی ادامه داد: در سال حمایت از کار و سرمایه ایرانی بازاریان در مبارزه با تحریم‌ها و فرهنگ سازی برای مصرف کالاهای ایرانی و تولید کالای باکیفیت نقش اساسی دارند.

رفیعی ادامه داد: بازاریان خدابنده افرادی متدین، مؤمن و ولایتمدار هستند و حضور فعال در عرصه‌های مختلف و حمایت آنان در بحث هدفمندی یارانه‌ها بیانگر دلسوزی و تلاش برای رضایتمندی مردم و حمایت از نظام ولایت فقیه و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: حضور و تلاش اصناف در خنثی سازی فشارها و تحریم‌های اقتصادی بین‌المللی بسیار موثر و قابل و توجه است.

فرماندار خدابنده افزود: خدمات دولت در بخش‌های مختلف توسعه، عمران و آبادانی را برای مردم به ارمغان آورده است.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول