اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام سعیدی:

مقام معظم رهبری عامل اصلی تداوم پیروزی کشور است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وجود مقام معظم رهبری عامل اصلی تداوم پیروزی مردم ایران اسلامی است.

مقام معظم رهبری عامل اصلی تداوم پیروزی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام علی سعیدی ظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان‌های نیشابور و فیروزه در هیئت امام حسن مجتبی(ع) نیشابور، نسخه علمی جامعه را دین دانست و اظهار کرد: پیامبران آمدند این نسخه را عملیاتی کرده و با آن جامعه را درمان کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: بیشترین کلاهی که بر سر مردم دنیا رفته است در ارائه نسخه  و رهبری بدلی به آنان بوده است و این ظلم بزرگی بود که بشریت به خود کرده است.

وی عنوان داشت: مردم در رأی دادن‌های خود مواظب باشند که به کسی رأی دهند که ستون دین و نظام را حفظ کند.

سعیدی، علت پیروز نشدن انقلاب حضرت نوح(ع) را حضور نداشتن مردم در صحنه بیان داشت و گفت: در آن زمان هم رهبری و هم قانون الهی وجود داشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: خداوند پس از آنکه مشاهده کرد مردم به سمت رهبری نمی‌آیند دستور ساخت کشتی داد و تمام مردم گمراه را عذاب کرد.

وی افزود: در ماجرای عذاب قوم و فرزند نوح یک درس برای انسان‌های معاصر است که اگر آقازاده‌ای به جبهه فتنه‌گران رفت باید همچون نوح نبی(ع) او را رها کرد و دنبال او نرفت چرا که سقوط می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: در انقلاب موسی بن عمران(ع)، پیامبر خدا پیروز شد و مردم در اصل انقلاب بوده و پیروز شدند اما، در ادامه انقلاب ضعیف عمل کردند.

سعیدی تصریح کرد: به گفته تاریخ، مردم به‌ خاطر تن‌پروری و ایستادگی در برابر ولایت سبب شکست انقلاب نبی خدا شدند.

وی خاطرنشان کرد: در زمان پیروزی انقلاب مردم و بسیجیان باید پای رهبری ایستادگی کنند و حامی او باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: اگر زمانی آمریکا دور تا دور ایران اسلامی را محاصره کرد و شعب ابی‌طالب ایجاد کرد باید مردم در سختی‌ها و امتحانات دوام آورده و ایستادگی کنند تا بتوانند مهیای ظهور امام زمان(عج) باشند.

سعیدی با بیان اینکه اگر ملتی انقلاب و شعارهایش را شناخت دوام می‌آورد، گفت: ایستادگی مقام معظم رهبری در برابر مستکبران و قلدران به پشتوانه مردم ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وجود مقام معظم رهبری عامل اصلی تداوم پیروزی مردم ایران اسلامی است.

 

وی یادآور شد: انسان‌ها در حوادث تاریخی نقش دارند و یقینا 2 هزار و 300 شهید نیشابور در تداوم انقلاب اسلامی تاثیرگزار بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: درس گرفتن از تاریخ سبب شد که مردم ایران پشت سر مقام معظم رهبری بایستند تا وی مظلوم نباشد.

وی با اشاره به حضرت آسیه(س) تصریح کرد: این زن مؤمنه همچون الگویی برای زنان مسلمان است که نشان داده در یک محیط فاسد و کفرآمیز می‌توان پرچم لا اله الا الله را برافراشت و فریاد حقیقت زد.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول