اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داوود احمدی‌نژاد در جمع رهپویان ولایت چمستان:

انقلاب در 32 سال گذشته سر آرام بر زمین نگذاشت / هر روز یک توطئه علیه نظام

خبرگزاری فارس: دبیر سابق پدافند غیرعامل کشور گفت: در این 32 سالی که از عمر انقلاب گذشته حتی یک لحظه کشور سر آرام بر زمین نگذاشته و هر روز یک توطئه علیه نظام شکل گرفته است.

انقلاب در 32 سال گذشته سر آرام بر زمین نگذاشت / هر روز یک توطئه علیه نظام

به گزارش خبرگزاری فارس از شهر چمستان، داوود احمدی‌نژاد جمعه شب در جمع رهپویان ولایت شهر چمستان بیان داشت: آمریکا به عنوان استکبار جهانی یک هدف شومی را دنبال می‌کند که در این راه حتی به خودش یعنی شهروندانش نیز رحم نمی‌کند.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: نظام سلطه و استکبار ذات و رفتارش همین است که بسان گرک همه گوسفندان را می‌درد تا یکی را با خود ببرد.

* آمریکا ادعا می‌کند که ما نمی‌خواهیم ایران، هسته‌ای شود

وی با بیان اینکه هدف آمریکا از آمدن در منطقه محاصره کردن انقلاب اسلامی و در نهایت از بین بردن آن است، ابراز داشت: در این زمینه توجیه خاصی نداشت و به ناچار برای توجیه کارهایشان در نظام بین الملل، دست به انفجار برج‌های دوقلوی تجارت جهانی زد که به آمار خودشان 6 هزار آمریکایی را که بی‌خبر از نقشه آنها بودند را به کام مرگ کشاندند.

احمدی‌نژاد با گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی، تصریح کرد: آن امام بزرگ فرمودند که هرکسی در مقابل دین ما بایستد، ما در مقابل دنیا آنها خواهیم ایستاد و در واقع انقلاب اسلامی در مقابل دنیای ستمگران و ظالمان ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام و در رأس آنها آمریکا ادعا می‌کند که ما نمی‌خواهیم ایران، هسته‌ای شود، تصریح کرد: حال از آنها می‌پرسیم که آیا کشورهایی همچون افغانستان فناوری هسته‌ای دارد و کشتن انسان‌ها، تجاوز به زنان و آتش زدن قرآن در این کشورها چه توجیهی دارد.

* با تولد انقلاب اسلامی یک مکتب در دنیا حکمفرما شد

دبیر سابق پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: هدف بزرگ انقلاب اسلامی به تعبیر امام راحل و مقام معظم رهبری رسیدن به قله است که همان زدن سر استکبار است و این یعنی نابودی کامل استکبار جهانی.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی ایران، جهانی دو قطبی داشتیم، تصریح کرد: با تولد انقلاب اسلامی به رهبری امام، یک مکتب در دنیا حکمفرما شد، در حالی که دو قطبی بودن دنیا برای ایجاد جدل اعتقادی و نامتعادل کردن فضای اجتماعی کشورها بود.

وی ادامه داد: البته با همه جدل‌هایی که در گذشته و حتی برخی از کشورها هم‌اکنون دارند یک توطئه بین‌المللی در حال انجام است که صهیونیست پشت سر آن و شرق و غرب همراهان این توطئه هستند و برای اینکه گوش ملت‌ها را ببرند به ظاهر یکی نیستند، اما به واقع با هم متحد هستند.

* هر کس که در کاروان حسین بن علی نباشد باطل است

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه قرآن دو گروه را برای انسان‌های دنیا مشخص کرده، ابراز داشت: این دو گروه همان حق و باطل هستند که حق به واقع همین شماها هستید که دلتان برای اسلام و ولایت می‌تپد و هر کسی که غیر از این فکر کند و عمل کند در گروه باطل هست که در واقع گروه اول کاری را انجام می‌دهند که حسین بن علی(ع) انجام داد و هر کسی که در کاروان حسین بن علی نباشد با هر موضعی ناحق و باطل است.

دبیر سابق پدافند غیرعامل کشور تصریح کرد: انقلاب اسلامی نظام دیکتاتوری دنیا را که به دنبال چپاول کل دنیا بود را برهم زد و برای همین خصومت‌های استکبار علیه انقلاب اسلامی جمع شد و اگر به تاریخ رجوع کنیم، به این نکته خواهیم رسید که در این 32 سالی که از عمر انقلاب گذشته است حتی یک لحظه  کشور سر آرام بر زمین نگذاشته و هر روز یک توطئه بر علیه نظام شکل گرفته است.

* دشمن از چندگانه کردن عوامل داخلی نقشه‌هایی را دنبال می‌کرد

وی ادامه داد: دشمن برای اینکه بتواند این توطئه‌ها را طبیعی جلوه دهد عواملی را در درون کشور گذاشته که در این عوامل در کشور یگانه نیست بلکه چندگانه است.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه دشمن از چندگانه کردن عوامل داخلی توطئه‌های خود نقشه‌هایی را دنبال می‌کرد، اضافه کرد: برای اینکه رقابت در نوکری بیشتر ایجاد شود از همه این عوامل حمایت می‌کرد تا در صورت طرد شدن یکی از این عوامل توسط مردم، دیگری این مسئولیت را انجام دهد.

* سهم‌خواهان در یک نقطه به هم می‌رسند

وی هم این عوامل را یکی دانست و افزود: آنها فقط رنگ و لعاب و شعارشان فرق کرده، ولی هدفشان یکی است و اگر بهتر به فتنه سال 88 توجه کنیم می‌بینیم که نهضت آزادی، مجاهدین، تحکیم، جنبش مسلمان مبارز و منافقین در کنار هم برای براندازی نظام تلاش می‌کردند.

دبیر سابق پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: آنهایی که سهم‌خواه هستند در یک نقطه به هم می‌رسند چرا که یک هدف مشترک دارند حال چه جریان حق و چه جریان باطل باشد و در فتنه 88 و همچنین خروج منافقین، نیروهای انقلابی در دفاع از ولایت و انقلاب اسلامی برعلیه آنها به پا خواسته و متحد شدند و اگر در زندگی حسین بن علی دقت کنیم علت این اتحاد را می‌فهمیم.

* برای حق‌طلبان هدفی غیر از فدا شدن نیست

وی اضافه کرد: برای حق‌طلبان هدفی غیر از فدا شدن نیست که سهم خود از این فدا شدن را در آخرت می‌گیرند، اما باطل و افرادی که در این گروه قرار دارند سهم خود را در این دنیا می‌خواهند.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه یک روزی احزاب باطل بر علیه هم بودند، اما در فتنه 88 در یک جبهه حضور داشتند، بیان داشت: این متحد شدن یعنی اینکه یک هدف مشترک داشتند که همان سهم‌خواهی است و استکبار جهانی نیز به همین شکل عمل کرده که در گذشته خیلی از این کشورها با هم جنگ داشتند؛ اما نوبت که به سهم‌خواهی رسید با یکدیگر متحد و هم پیمان شدند.

* جریان انحرافی با نام امام زمان (عج) آمده است

دبیر سابق پدافند غیرعامل کشور متذکر شد: در این مقطع از تاریخ انقلاب همه جریان‌ها یک آدم جدیدی را فرستادند که گرچه با آنها فرق دارد، اما همانند آنها سهم‌خواه است و در واقع با لباس و شعار جدیدی متفاوت از دیگران وارد شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب ما پس از 32 سال که از عمرش گذشته است هم نوع شیطنت‌ها را با شعار و لباس مخصوص خود درک کرده، اذعان داشت: مردم سرافراز ایران با بصیرت بالای خود همه ترفندهای آنها را شکستند، اما امروز جریان انحرافی و فتنه با نام امام زمان (عج) آمده و باید مراقب باشیم تا فریب آنها را نخوریم.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول