اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

خبرگزاری دلسوز فارس در خدمت مردم و راهگشای دولتمردان است

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: خبرگزاری فارس خبرگزاری دلسوز مردم و با آزادی تمام در خدمت مردم و راهگشای دولتمردان است.

خبرگزاری دلسوز فارس در خدمت مردم و راهگشای دولتمردان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ابراهیم غنچه‌پور ظهر امروز در آیین افتتاح دفتر خبرگزاری فارس جنوب کرمان در جیرفت با ابراز خوشحالی از افتتاح خبرگزاری فارس در جنوب کرمان اظهار داشت: این خبرگزاری یکی از پایگاه‌های اصیل خبررسانی در کشور است.

وی افزود: پیامبر اکرم (ص) فرمودند، «در فردای قیامت قلم علما بر خون شهدا برتری دارد» و همچنین بنیانگذار جمهوری اسلامی نیز فرمودند «این قلم‌ها هستند که روحیه ایثار و شهادت را زنده نگه می‌دارند و شهید می‌سازند».

غنچه‌پور تصریح کرد: خداوند متعال را شاکریم که حیات ما مقارن با شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران است و همچنین دوران شکوفایی بلوغ بشری را شاهد هستیم.

وی خاطر نشان کرد: امروز هم فطرت‌های پاک بیدار شدند و هم روش‌های کهنه استکبار در حال رفع شدن است و روش‌های جدید آنها تهاجم فرهنگی را در پیش داریم و اینجا است که اهمیت رسانه‌ها شفاف می‌شود.

فرماندار جیرفت گفت: رسانه‌ها که پرچم‌دار انتقال ارزش‌ها هستند در ترسیم خط فکری سیاسی، اعتقادی، اجتماعی و فرهنگی جوامع نقش مهمی ایفا می‌کنند.

غنچه‌پور ابراز داشت: از خداوند متعال می‌خواهیم توفیق انجام این رسالت را به بهترین شکل به رسانه‌های ما بدهد.

وی با تشکر از خبرنگاران خبرگزاری فارس که در عرصه خبر تلاش صادقانه دارند، اذعان داشت: خبرگزاری فارس خبرگزاری دلسوز مردم و با آزادی تمام در خدمت مردم و راهگشای دولتمردان است.

غنچه‌پور با اشاره به اینکه جیرفت بزرگ‌ترین دروازه تمدن شرق است، افزود: جیرفت دارای ظرفیت‌های زیادی است که نیاز به اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی دارد و ما از اصحاب رسانه انتظار داریم با قلم‌های ولایی و صاحب بصیرت خود در راستای محرومیت‌زدایی جنوب استان کرمان و ارتقای آبادانی در همه عرصه‌ها حرکت کنند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول