اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان:

خبرگزاری فارس مجموعه‌ای بصیر و روشنگر در فتنه 88 بود

خبرگزاری فارس: دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور گفت: اگر بخواهیم از مجموعه‌ای بصیر و روشنگر در بحبوحه فتنه 88 نام ببریم خبرگزاری فارس عملکرد قابل تقدیر و البته بی‌نظیری داشت

خبرگزاری فارس مجموعه‌ای بصیر و روشنگر در فتنه 88 بود

عزت‌الله دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تقدیر از عملکرد خبرگزاری فارس در فتنه 88 ابراز داشت: الحق و الانصاف اگر بخواهیم از مجموعه‌ای بصیر و روشنگر در بحبوحه فتنه 88 نام ببریم خبرگزاری فارس عملکرد قابل تقدیر و البته بی‌نظیری داشت.

 

این فعال فرهنگی و کارشناس امور سیاسی ادامه داد: خبرگزاری فارس چشم و چراغ همه خبرگزاری‌ها و رسانه‌های کشور است که عملکرد واقع‌بینانه و بصیرت‌مندانه خود را در هنگامه فتنه نشان داد.

 

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور در ادامه و در پاسخ به این سؤال که برخی افراد حاضر در جبهه پیروان خط رهبری نسبت به فتنه 88 محکوم به سکوت هستند گفت: همه این افراد اصولگرا که از آن‌ها این‌گونه یاد می‌شود در قبال فتنه موضع‌گیری کردند و معتقد بودند در قبال این فتنه باید با متانت برخورد کرد که نظرشان به هر حال محترم است.

 

 

 

* وجود 140 جامعه اسلامی فرهنگیان در سراسر کشور

 

دهقان در ادامه با بیان اینکه جامعه اسلامی فرهنگیان در سراسر کشور تعداد 140 شعبه دارد تصریح کرد: در هر استان یک دبیر داریم که کار راه‌اندازی تشکل‌های شهرستانی ما را بر عهده دارد و اکنون یکی از فعال‌ترین تشکل‌های صنفی در کشور هستیم که با رویکرد‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در عرصه‌های مختلف در خدمت نظام و مردم و فرهنگیان قرار داریم.

وی در پاسخ به این سؤال که مواضع شما در کوران فتنه 88 به عنوان یکی از تشکل‌های اصولگرا چه بود تصریح کرد: ما نیز به مانند خبرگزاری شما (خبرگزاری فارس) در فتنه 88 با همه توان وارد صحنه شدیم و با حضور در همه صحنه‌ها از جمله صدور بیانیه و محکوم کردن فتنه‌انگیزی و عملکرد سران فتنه رسالت خود را انجام دادیم.

 

* احمدی‌نژاد هنوز هم اصولگرا به شمار می‌رود

 

نماینده ادوار اول، دوم و هشتم مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که آیا هنوز می‌توان احمدی‌نژاد را اصولگرا نامید و یا اینکه وی از بدنه اصولگرایی جدا شده تصریح کرد: گفتمان و عملکرد کنونی احمدی‌نژاد هنوز در قالب و چارچوب اصولگرایی است و حرف‌هایی که وی اکنون در محافل مختلف ملی و بین‌المللی می‌زند ترجمانی از گفتمان اصولگرایی به شمار می‌رود.

دهقان خدمت صادقانه به مردم را یکی از نشانه‌های اصولگرایی دانست و گفت: مگر امروز احمدی‌نژاد در حال خدمت به مردم نیست که وی را خارج از دایره اصولگرایی تعریف کنیم.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان ادامه داد: احمدی‌نژاد هنوز از بدنه اصولگرایی جدا نشده ولی متأسفانه گرفتار برخی افراد شده که به قول حضرت آیت‌الله مصباح‌یزدی وی را مسحور کرده‌اند که امیدواریم دست از این افراد بردارد.

دهقان با اشاره به رفتارهای جریان انحرافی و وضعیت کنونی این جریان و افراد و سردمداران آن گفت: آن‌ها در انتخابات مجلس هیچ توفیقی نداشتند و در آینده نیز توفیقی در عرصه سیاسی کشور کسب نخواهند کرد.

 

* مردم با دست چپ و راست خود هر لحظه آمادگی لعن جریان فتنه و انحرافی را دارند

 

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس هشتم شورای اسلامی تصریح کرد: در زمان شکل‌گیری انقلاب مردم با دست راست خود فریاد می‌زدند مرگ بر امپریالیسم و با دست چپ خود بر مارکسیست و سوسیالیست مرگ می‌فرستادند و امروز هم با دست راست خود و مشت گره کرده فریاد می‌زنند مرگ بر فتنه و با دست چپ خویش بر جریان انحرافی لعن و نفرین می‌فرستند.

وی به مواضع تشکل متبوعش در زمینه انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: ما هنوز وارد مصادیق نشده‌ایم و فکر می‌کنیم ورود به مصادیق هنوز زود است اما در نشست‌ها و جلسات خود همواره تأکید داریم که نخستین مشخصه رئیس‌جمهور آینده باید حرکت عملی در مسیر ولایت مطلقه فقیه باشد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول