اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین دوره مسابقات بولینگ جام رسانه

تیم بانوان خبرگزاری فارس قهرمان استان اصفهان شد

خبرگزاری فارس: در دومین دوره مسابقات بولینگ جام رسانه تیم بانوان خبرگزاری فارس با حضور خانم‌ها مرضیه زارع، یاسمین دادخواه، نفیسه راهداری و نجمه کرمی قهرمان استان اصفهان شد.

تیم بانوان خبرگزاری فارس قهرمان استان اصفهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، برای دومین سال پیاپی مسابقات بولینگ جام رسانه برگزار شد که در این مسابقات شرکت‌ کننده‌هایی از خبرنگاران و عکاسان بانو و آقای اصفهانی شرکت داشتند.

این مسابقه بین 15 تیم آقایان و هشت تیم از بانوان برگزار شد که طی این رقابت شش ساعته تیم بانوان خبرگزاری فارس در گروه بانوان و تیم اصفهان فوتبال در گروه آقایان صاحب مقام قهرمانی شدند.

 

 

هم‌چنین در دومین دوره رقابت‌های بولینگ جام رسانه تیم بانوان باشگاه خبرنگاران کاپ اخلاق را کسب کرد.

هم‌چنین تیم‌های اصفهان امروز و خبرگزاری مهر در گروه بانوان به ترتیب صاحب مقام‌های دوم و سوم شدند و در گروه آقایان نیز تیم‌های زاینده‌رود الف و اصفهان امروز به رتبه‌های دوم و سوم دست یافتند.

 

 

برگزاری چنین مسابقاتی برای خبرنگارانی که همواره در تلاش، تکاپو و تلاطمی از اخبار رسیده و نرسیده تلخ و شیرین هستند، می‌تواند سبب نشاط گروهی ‌شود و برای چندین ساعت لحظات مفرحی را ایجاد کند.

در پایان این مسابقات چندین ساعته مراسم اهدای جوایز قهرمانی با کلامی از قرآن مجید و یاد و خاطر شهدا آغاز شد که در این مراسم سیدمسعود داودی اظهار کرد: رقابت‌های امروز که در آن 15 تیم آقایان و هشت تیم بانوان شرکت بود، نشان از توجه و علاقه قشر خبرنگار به این رشته ورزشی است.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان با بیان اینکه مسئولان هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در برپایی دومین دوره رقابت‌های بولینگ جام رسانه از میزان توجه خبرنگاران به رشته بولینگ غافلگیر شده‌اند، تصریح کرد: 115 نفر از خبرنگار اصفهانی در دومین دوره رقابت‌های بولینگ جام رسانه شرکت کردند.

 

 

وی که در دو سال اخیر این سمت را برعهده گرفته است، گفت: در نخستین سالی که مسئولیت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان برعهده من گذاشته شد شناسایی این دو رشته ورزشی در دستور کار قرار گرفت و برای اهداف درازمدت این هیئت برنامه‌ریزی‌های دقیقی صورت گرفته است.

داودی با اشاره به اینکه هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان برای رسیدن به قله‌های پیروزی هماهنگی و هم‌دلی تمام اعضا را پیش روی خود قرار داده است، اظهار کرد: معتقد هستیم هم‌اندیشی و افکار خوب توسعه دو رشته بولینگ و بیلیارد استان اصفهان را به همراه دارد.

وی تاکید کرد: جذب هر چه بیشتر بازیکنان و ارتقای سطح مربیان از جمله اهداف عالی هیئت بولینگ و بیلیارد استان  اصفهان است.

 

 

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان با بیان اینکه پنج نفر از مربیان هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان توانستند مدرک مربیگری خود را از کشور امارات و زیر نظر سرمربی این تیم (بوفان) کسب کنند، اضافه کرد: اصحاب رسانه در صورت علاقه می‌توانند دوره‌های تئوری رشته بولینگ را زیر نظر این اساتید قدرتمند اصفهانی طی کنند.

وی گفت: یکی از ویژگی‌های رشته بولینگ اجرای این ورزش به صورت خانوادگی است و توسعه این ورزش بین خانواده‌ها مورد تایید مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان نیز قرار گرفته است.

داودی ادامه داد: در شش ماه دوم سال دوره سوم رقابت‌های بولینگ (جام رسانه) با هماهنگی‌های بهتر و در مدت فاصله زمانی کم‌تر برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، از آنجایی که هیچ مراسمی بدون حاشیه برگزار نمی‌شود و مراسم‌های ورزشی در اوج این حاشیه‌نگاری‌ها قرار دارند، در این مراسم از اشتباه نخستینی که در داوری مسابقات به وجود آمد تا حضور یک زن و شوهر سالخورده که در گوشه‌ای ناظر بر بازی بولینگ بودند نیز در این مسابقات می‌توان یاد کرد، که جوانان حاضر در مسابقه با دیدن چهره آرام و دوست داشتنی‌ آنها و بودنشان در چنین مکانی که شاید بیشتر توقع حضور قشر جوان را داشتیم سبب روحیه‌ای مضاعف به ورزشکاران قلم به دست شده بود.

در دومین دوره رقابت‌های بولینگ جام رسانه به تمام شرکت‌ کنندگان گواهی حضور در مسابقه و به قهرمانان این مسابقات علاوه بر جایزه نقدی، حکم قهرمانی نیز اهدا شد.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول