اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اصفهان در بازدید از خبرگزاری فارس:

خبرگزاری فارس تریبون مورد اعتماد در مسائل حساس است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با بیان اینکه خبرگزاری فارس در بسیاری از جریان‌های کشور نقش تأثیرگذاری داشته است گفت: این خبرگزاری در امور و مسائل حساس تریبون مورد اعتماد ما است.

خبرگزاری فارس تریبون مورد اعتماد در مسائل حساس است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان محمد مهدی اسماعیلی ظهر امروز در بازدید دو ساعته خود از دفتر خبرگزاری فارس اصفهان با بیان اینکه من علاقمند به حوزه رسانه هستم به ویژه رسانه‌هایی که بیشتر دیده می‌شوند، اظهار داشت: خبرگزاری فارس به عنوان پر بازدیدترین رسانه سایبری کشور، در چارچوب‌ها و سیاست‌گذاری‌های تعریف شده خود به دنبال ارتقا و بهبود شرایط رو به رشد کشور است.

وی با اشاره به اینکه افرادی که در فضای رسانه‌ها فعالیت می‌کنند، کار بسیار مشکل و وظیفه خطیری را ایفا می‌کنند، افزود: بیان نقل قول افراد و جریان سازی کار مهمی است، چرا که رساندن منظور و مفهوم فرد مصاحبه شونده و یا سخنران به مخاطب، هنری خاص را می‌طلبد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه ما نیازمند خوش‌بینی در تحلیل‌ها هستیم، اضافه کرد: نمی‌توان ایرادی به روند فعالیت‌ها و جریان سازی‌های یک خبرگزاری گرفت، چرا که به طور نمونه خبرگزاری فارس به دنبال تقویت جریانی ویژه در صحنه سیاسی کشور است.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای معتقدند تعدادی از رسانه‌ها خنثی هستند، تصریح کرد: ما رسانه خنثی در کشور نداریم و پشت تمامی قلم‌ها و تحلیل‌ها انگاره‌های ذهنی نویسنده نهفته است و هر رسانه مطابق با اصول و سیاست گذاری‌های خود پیش می‌رود بنابراین نباید انتقادی از این حیث به رسانه‌ها وارد کرد.

اصفهان نقش بسزایی در ارتقا فضای استان بازی می‌کند

اسماعیلی اضافه کرد: مسئولان دستگاه حاکمیت استان در سال‌های اخیر به دلیل تفکر رسانه‌ای خود را همواره در معرض رسانه‌ها قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه خبرگزاری فارس در بسیاری از جریان‌های کشور نقش تأثیرگذاری داشته است، تاکید کرد: در امور و مسائل حساس تریبون مورد اعتماد ما است و بیشترین مصاحبه‌ها را با این خبرگزاری داشته‌ایم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه خبرگزاری فارس اصفهان نقش بسزایی در ارتقا فضای استان بازی می‌کند، گفت: خبرنگاران این مجموعه در آینده با ادامه همین روند و تلاش می‌توانند به خبرنگاران برتر کشور تبدیل شوند.

وی ادامه داد: همواره نکته سنجی و سئوال‌های چالشی خبرنگاران این رسانه به گونه‌ای است که آن‌ها را می توان جزو مجموعه‌های خبری درجه نخست استان نام برد هر چند که کار آنان جای تقویت دارد.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول