اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیین افتتاحیه دفتر خبرگزاری فارس جنوب کرمان مطرح شد

رشد 500 درصدی اخبار خبرگزاری فارس کرمان

خبرگزاری فارس: مدیر خبرگزاری فارس شمال کرمان گفت: اخبار خبرگزاری فارس در شمال کرمان رشد 500 درصدی داشته است.

رشد 500 درصدی اخبار خبرگزاری فارس کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، اصغر سعیدی در آیین افتتاح خبرگزاری فارس جنوب کرمان در شهرستان جیرفت اظهار داشت: این خبرگزاری به عنوان یک رسانه فراملی و منطقه‌ای در کشور مطرح است.

وی افزود: همچنین این خبرگزاری از نظر سرعت عمل و دقت از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و تأثیر بسزایی در اطلاع‌رسانی در سطح کشور، منطقه خاورمیانه، جهان اسلام و بیداری‌های اسلامی دارد.

سعیدی تصریح کرد: این جایگاه ویژه مورد نظر تمام کارشناسان و اصحاب رسانه داخلی و خارجی است.

وی با اشاره به اینکه خبرگزاری فارس به نوعی در تمام زمینه‌ها رتبه نخست کشور را دارد، ابراز داشت: اطلاع‌رسانی به روز در تمام نقاط کشور نیز در دستور کار این خبرگزاری قرار دارد.

سعیدی عنوان کرد: در همین راستا با توجه به اینکه استان کرمان از ظرفیت‌های ویژه‌ای برخوردار است، حدود سه سال گذشته این نمایندگی با برنامه‌‌ریزی‌های مدونی که صورت گرفت در این استان راه‌اندازی شد.

مدیر خبرگزاری فارس شمال کرمان گفت: خبرگزاری فارس تنها رسانه‌ای است که در سطح استان کرمان در تمام شهرستان‌ها و حتی بعضی بخش‌ها خبرنگار فعال دارد.

سعیدی با اشاره به رشد حدود 500 درصدی اخبار خبرگزاری فارس شمال کرمان از آغاز به کار تاکنون بیان داشت: با توجه به موقعیت خاص جنوب کرمان به عنوان هند کوچک ایران از نظر، اقلیمی، جغرافیایی، کشاورزی، معادن و ... لازم بود که این ظرفیت‌ها اطلاع‌رسانی شود.

وی اذعان داشت: همچنین با توجه به محرومیت‌های موجود در این منطقه و توسعه‌یافتگی کم آن، خبرگزاری فارس در جنوب کرمان راه‌اندازی شد تا در راستای سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی و پیشرفت و توسعه این منطقه گام‌های مؤثری برداشته شود.

سعیدی خاطر نشان کرد: با توجه به این ظرفیت‌ها و اینکه بعضی از استان‌ها دو نمایندگی خبرگزاری دارند، استقلال دفتر نمایندگی جنوب کرمان مورد استقبال مسئولان خبرگزاری فارس قرار گرفت و زیرساخت‌های آن در این منطقه فراهم شد.

وی با اشاره به اینکه خبرگزاری فارس جنوب کرمان از اوایل آذر ماه سال گذشته مستقلا کار خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: امروز نیز دفتر نمایندگی این خبرگزاری رسما افتتاح می‌شود.

سعیدی رشد اخبار این خبرگزاری را از زمان راه‌اندازی آن تاکنون حدود 500 درصد ذکر و تصریح کرد: این ظرفیت در استان کرمان وجود دارد که بتوانیم در زمینه کمیت و کیفیت اخبار و اطلاع‌رسانی ظرفیت‌ها، محرومیت‌ها و معضلات منطقه بیشتر تلاش کنیم.

انتهای پیام/و10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول