اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

خبرگزاری فارس قابل اعتماد است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فردوس گفت: انعکاس اخبار قابل اعتماد و استناد خصوصیت ویژه خبرگزاری فارس است.

خبرگزاری فارس قابل اعتماد است

عباس اقبال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس به مناسبت 20 تیرماه سالروز تاسیس خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی اظهار کرد: امروز استکبار جهانی با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای همچون ماهواره، اینترنت و خبرگزاری‌های مختلف در مقیاس جهانی مبارزه می‌کند.

وی به نقش موثر رسانه‌ها در مقابله با ناتوی فرهنگی و خبری دشمنان خارجی و ایادی داخلی آنها اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها نقش بسزایی در مقابله با ناتوی فرهنگی دشمن در سیاه‌نمایی وضعیت کشور دارند.

*مقبولیت خبرگزاری فارس بالاست

فرماندار فردوس تصریح کرد: خبرگزاری فارس در عمر خود درخشش بسیار خوبی داشته و آمار بازدیدکنندگان از سایت این خبرگزاری نیز تاییدکننده مقبولیت خبرگزاری فارس است.

اقبال، انعکاس اخبار قابل اعتماد را مهم‌ترین خصوصیت ویژه خبرگزاری فارس عنوان کرد و گفت: خبرگزاری فارس باید سرمایه اعتماد بازدیدکنندگان خود را قدر بداند و با ایجاد ابتکارات و به لحظه‌تر شدن خبرها و قرار دادن تحلیل‌های کارشناسانه در این ارتباط اقدام کند.

*نقش موثر فارس در خنثی‌سازی فتنه 88

وی استفاده از کارشناسان خبری در زمینه‌‌های مختلف به منظور تغذیه فکری بازدیدکنندگان، مقابله با ناتوی فرهنگی و خبری دشمن خارجی و ایادی داخلی آنها در سیاه‌‌نمایی وضعیت کشور، انعکاس اخبار به‌روز و کارشناسانه و نیفتادن در دام باندهای سیاسی را از جمله راهکارهای پیشنهادی برای پیشبرد اهداف خبرگزاری‌ فارس عنوان کرد.

فرماندار فردوس به نقش پررنگ خبرگزاری فارس در موقعیت‌ها و صحنه‌های مختلف سیاسی اشاره کرد و افزود: این خبرگزاری در جریان خنثی‌سازی فتنه 88، خلق حماسه 9 دی و پوشش اخبار انتخابات نقش موثری داشته است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول