اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان کوهرنگ:

11 واحد مسکونی برای مددجویان کوهرنگی احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کوهرنگ گفت: 11 واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در دهستان موگویی از توابع این شهرستان احداث می‌شود.

11 واحد مسکونی برای مددجویان کوهرنگی احداث می‌شود

فریدون فاضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: این منازل با اعتباری افزون بر 2 میلیارد ریال تا پایان امسال تکمیل و آماده بهره‌برداری می‎شود.

وی افزود: دهستان موگویی یکی از مناطق محروم در شهرستان کوهرنگ است که بیش از 3 هزار سکنه دارد.

فاضلی در ادامه از حضور 330 نفر از دانش‌آموزان این شهرستان در کلاس‌های اوقات فراغت خبر داد و گفت: این دانش‌آموزان با حضور در کانون‌های فرهنگی، تربیتی در کوهرنگ و بازفت به مدت دو ماه آموزش‎های هنری و فرهنگی را فرا می‌گیرند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کوهرنگ خاطرنشان کرد: کلاس‌های اوقات فراغت در رشته‌های عقیدتی، احکام، آموزش فنی و حرفه‌ای و ورزشی با حضور دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در حال برگزاری است.

وی با تاکید بر ضرورت غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان‌ افزود: اوقات فراغت به عنوان بحثی فرهنگی نیازمند آموزش است تا فرد با آگاهی از فرصت‌هایی که در اوقات فراغت حاصل می‌شود از آن استفاده بهینه کرده و در صورت نیاز، توانایی تغییر مناسب فرصت‌ها را داشته باشد.

فاضلی تصریح کرد: تقویت جسمی،‌ روحی و معنوی انسان‌ها مهم‌ترین کارکرد اوقات فراغت است و به فرد کمک می‌کند که خلاقیت‌ها را در عرصه‌های مختلف غیراجباری پرورش دهد، علاوه بر اینکه اوقات فراغت می‌تواند شاخصی برای شناسایی شخصیت، قابلیت‌ها، توانمندی‌ها، نقاط ضعف و قوت هر فرد باشد حتی جهت‌گیری اصلی زندگی فرد را نیز تعیین می‌کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کوهرنگ اوقات فراغت را گرانبهاترین سرمایه عمر هر انسانی دانست و گفت: بر همین اساس باید از این سرمایه نهایت بهره‌ را برد.

وی اضافه کرد: حضور فعال جوانان در برنامه‌های اوقات فراغت زمینه شکوفایی، خلاقیت و نوآوری آنها را فراهم می‌کند و ارتباطات روحی آنان را ارتقا می‌بخشد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول