اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مدیریت تأمین مسکن کمیته امداد خراسان‌شمالی:

550 واحد مسکن مهر مددجویان خراسان‌شمالی ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست مدیریت تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی گفت: عملیات اجرایی 550 واحد مسکن مهر مددجویان این نهاد آغاز شد.

550 واحد مسکن مهر مددجویان خراسان‌شمالی ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی، علی نوری با بیان اینکه ساخت این واحدها مربوط به مددجویان شهری است، اظهار کرد: در حال حاضر برای ساخت هر  واحد مذکور 100 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: البته از محل مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت به این استان، مجوز احداث هزار و 50 واحد مسکونی شهری گرفته شد که تاکنون عملیات اجرایی 550  واحد آن شروع و تا آخر امسال تحویل مددجویان می‌شود.

نوری افزود: از مجموع واحدهای مسکونی مذکور 241  واحد در شهرستان بجنورد، 124  واحد در شیروان، 69 واحد در فاروج، 45 واحد در اسفراین، 28 واحد مانه و سملقان، 16 واحد در گرمه و 27 واحد نیز در جاجرم است.

وی اعتبار اختصاص یافته مسکن مهر شهری از محل مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت به استان را مبلغ 46 میلیارد و 884 میلیون ریال عنوان کرد.

سرپرست مدیریت تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی با بیان اینکه این ساختمان‌ها به صورت دو و سه واحدی ساخته می‌شود، گفت: ساخت این واحدها بر حسب اعتبار و تعداد اعضای خانواده از40 تا 60 متر مربع متغیر است.

وی با اشاره به اینکه این نهاد در راستای تأمین مسکن اقشار کم درآمد، اقدام به ساخت مسکن برای مددجویانی که فاقد زمین و مسکن هستند کرده است، گفت: این نهاد همچنین برای ساخت مسکن مددجویان شهری که زمین و یا واحد مسکونی فرسوده دارند، اقدام می‌کند.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول