اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور اصفهان:

600 دانشجوی اصفهانی در طرح ضیافت اندیشه شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور اصفهان از مشارکت 600 دانشجوی اصفهانی در طرح ضیافت اندیشه از 22 تیرماه جاری خبر داد.

600 دانشجوی اصفهانی در طرح ضیافت اندیشه شرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام مهدی مستأجران ظهر امروز در نشست خبری خود که به مناسبت دوره طرح ضیافت اندیشه برگزار شد، اظهار کرد: طرح ضیافت اندیشه ویژه دانشجویان دفتر نهاد معظم رهبری برای سومین بار برگزار می‌شود که با استقبال خوبی از سوی دانشجویان رو به ‌رو شده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و 700 نفر در مرحله اولیه ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: امسال سه برابر نسبت به سال گذشته افزایش ثبت‌نام داشتیم.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور اصفهان تصریح کرد: ویژه‌برنامه‌های ضیافت اندیشه نسبت به سال گذشته از نظر کمی و کیفی رشد داشته است، چنانکه این طرح در سال گذشته 300 نفر را پوشش و امسال نزدیک به 600 نفر را پذیرش کرده است.

وی به اهم برنامه‌های طرح ضیافت اندیشه اشاره کرد و گفت: بیشتر برنامه‌های این طرح حول محور برنامه‌های مختلف فرهنگی است که در غالب برنامه‌های اردویی نیز برگزار می‌شود.

مستأجران با تاکید به اینکه در این برنامه‌ها از کارشناسان فرهنگی مرتبط با دانشجویان استفاده شده است، ادامه داد: امید می‌رود این ارتباط در طول سال تداوم داشته باشد.

وی به استقبال دانشجویان در همه گروه‌های سنی اشاره کرد و گفت: در این دوره سعی دانشجویان مورد هدف در یک رده سنی نزدیک به هم و متولدان سال 68 تا 72 برای دانشجویان دختر و گروه سنی 71 و 72 برای دانشجویان پسر انتخاب شده است.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور اصفهان اضافه کرد: برنامه‌های متعددی به مناسبت‌های آموزشی داشتیم، اما نمونه آن دعوت از اساتید کشوری و نیز استانی است.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به 600 نفر دانشجو در طرح ضیافت اندیشه مشارکت می‌کنند، افزود: از 22 تیرماه تا نیمه ماه رمضان این طرح ادامه دارد.

مستأجران گفت: 140 استاد برجسته آموزش ویژه برگزاری طرح ضیافت اندیشه کلاس‌هایی را گذرانده و برنامه‌ریزی برای آموزش کرده‌اند.

وی به برگزاری چهار مرحله‌ای طرح ضیافت اندیشه اشاره کرد و گفت: طرح در غالب اردو، کلاس‌های حجمی توسط اساتید استانی، کلاس حجمی از اساتید کشوری و دوره تخصصی منتخبین که در پایان ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور اصفهان با تاکید به اینکه گذراندن این دوره معادل چهار دوره واحد درسی است، ادامه داد: به دانشجویان شرکت کننده گواهینامه پایان دوره صادر می‌شود.

وی افزود: از تأثیرگذاری دوره‌های قبلی به این نکته دست یافتیم که برگزاری دوره‌های قبلی موثر واقع شده است.

مستأجران برگزاری کلاس‌های دوره‌ای را در دهکده زاینده‌رود با همکاری آب منطقه‌ای دانست و گفت: کلاس‌های حجمی و غیر حجمی در دانشگاه پیام‌نور اصفهان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: افتتاحیه و اختتامیه این دوره کلاس‌های طرح ضیافت اندیشه در امام‌زاده محسنیه اصفهان برگزار می‌شود.

این مسئولان شکل‌گیری طرح ضیافت اندیشه را توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانست و افزود: وزارت آموزش عالی و بهداشت، دانشگاه آزاد با توجه به تأثیرات مثبت این طرح هزینه مورد نیاز برگزاری را تأمین کرده‌اند.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول