اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور کاشان خبر داد

احداث پژوهشکده فرهنگ و تمدن اسلامی در کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور کاشان از احداث پژوهشکده فرهنگ و تمدن اسلامی در این دانشگاه خبر داد.

احداث پژوهشکده فرهنگ و تمدن اسلامی در کاشان

عباسعلی فراهتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان معرفی ذخایر ادبی، علمی، فرهنگی و هنری این شهرستان را از اهداف احداث پژوهشکده فرهنگ و تمدن اسلامی ذکر کرد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط مقام معظم رهبری افزود: در راستای تحقق فرمایش معظم‌له پیش‌بینی شده در قالب این پژوهشکده هنرها و صنایع‌دستی ارزشمند کاشان معرفی، احیا و توسعه یابد تا زمینه اشتغالزایی نسل جوان مستعد و علاقمند این خطه فراهم شود.

به گفته این مسئول احیای مجدد و توسعه این هنرها نه تنها در ایجاد تولید داخلی در توسعه صنعت گردشگری این منطقه مؤثر است، این امر زمینه‌ساز اشتغالزایی فعالان این عرصه و افزایش درآمد مردم می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور کاشان با اشاره به محدود بودن علما و فرهیختگان شناخته شده کاشان عنوان کرد: علی‌رغم اینکه این شهرستان مهد علما، اندیشمندان و دانشمندان بزرگی در حوزه‌ها و علوم مختلف بوده، اما بسیاری از آنها در گمنامی به سر می‌برد و شناساندن و معرفی آنها یکی از رسالت‌های دانشگاه‌ها و مراکز عالی علمی و حوزه‌های علمیه است.

فراهتی با تشریح فعالیت‌های گسترده این دانشگاه در زمینه کارآفرینی خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام‌نور این شهرستان سعی دارد تا با شناسایی استعدادهای درخشان منطقه و متناسب با نیازهای محلی اجتماعی هر شهرستان به ارائه خدمات بپردازد.

وی در پایان متذکر شد: این دانشگاه در راستای کارآفرینی و ایجاد ارتباط با صنعت از هر گونه طرح، خلاقیت و نوآوری استقبال و حمایت مالی می‌کند.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول