اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور شاهرود:

سیاست بومی‌‏سازی پذیرش دانشجو در شاهرود به خوبی اجرا شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور شاهرود گفت: اکثر دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شاهرود بومی هستند و باید از این ظرفیت بومی استفاده شود.

سیاست بومی‌‏سازی پذیرش دانشجو در شاهرود به خوبی اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علی شاهینی پیش‌ازظهر امروز در بازدید از پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور شاهرود که با حضور فرمانده سپاه شهرستان شاهرود انجام شد، اظهار داشت: فعالیت‏‌های بسیج دانشجویی باید بر اساس خواست و نیاز خود دانشجویان باشد تا آنها با رضایت و علاقه در این فعالیت‏‌ها شرکت کرده و اثرگذاری آن هم بهتر باشد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور شاهرود در ادامه افزود: مسئولان، اساتید، دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شاهرود بر حسب وظیفه شرعی و قانونی آماده هرگونه مساعدت و همکاری با فرمانده جدید سپاه ناحیه شاهرود بوده تا آن نهاد مقدس بتواند هر چه بهتر در نیل به اهداف متعالی خود نائل شود.

وی با تاکید بر سخن فرمانده ناحیه بر استفاده از ظرفیت دانشجویان بومی دانشگاه افزود: از آنجایی که اکثریت دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شاهرود بومی هستند و از طرفی ظرفیت‏‌ها و توانمندی‏‌های بسیار مناسبی در حوزه‏‌های مختلف علمی، فرهنگی دارند، این دانشجویان می‏‌توانند در سطح شهرستان و استان سمنان الگوی خوبی برای فعالیت‏‌های بسیج دانشجویی باشند.

در این دیدار محمدرضا کی‏قبادی، فرمانده پایگاه بسیج دانشگاه پیام‌نور گزارشی از برنامه‏‌های در دست اجرای این پایگاه ارائه داد.

در ادامه فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با بخش‏‌های مختلف دانشگاه پیام‌نور شاهرود آشنا شد و از آنها بازدید کرد.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول