اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره حراست دانشگاه پیام‌نور هشدار داد

تلاش دشمنان برای منحرف کردن افکار و عقاید جوانان

خبرگزاری فارس: مدیرکل حراست دانشگاه پیام‌نور کشور به تلاش دشمنان برای منحرف کردن افکار و عقاید جوانان اشاره کرد و گفت: آنان در لوای جنگ نرم افکار و باورهای ملت را هدف قرار داده‌اند.

تلاش دشمنان برای منحرف کردن افکار و عقاید جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عباس مجتهدزاده ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست و معاونان دانشگاه پیام‌نور استان کردستان در سنندج، به تلاش دشمنان برای منحرف کردن افکار و عقاید جوانان اشاره کرد و افزود: آنان در لوای جنگ نرم افکار و باورهای ملت را هدف قرار داده و بیشتر بر روی جوانان سرمایه‌‌گذاری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاهیان در خط مقدم مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان قرار دارند، تصریح کرد: کشورهای غربی و استعمارگر با سرمایه‌‌گذاری‌‌های کلان نیروهایی را برای رسوخ در بدنه ایران اسلامی آموزش می‌دهند و جلوگیری و مقابله با آنها نیازمند هوشیاری مردم به ویژه نخبگان و دانشگاهیان است.

مدیرکل حراست دانشگاه پیام‌نور کشور تصریح کرد: پاسخگویی به نیازهای جوانان جامعه و نهادینه کردن آموزه‌های فرهنگی بدون در نظر گرفتن مراکز علمی و تحقیقاتی و نخبگان دانشگاهی امکان‌پذیر نبوده و باید به بهترین نحو از توانمندی‌ها و استعدادهای این حوزه استفاده شود.

مجتهدزاده افزود: مردم ولایت‌مدار کردستان با ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های بی‌دریغ خویش همواره حافظان راستین آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی بوده‌اند و خدمت به این مردم شریف از والاترین خدمت‌ها برای هر مسئولی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به کار حساس و پیچیده مدیران حراست در فضاهای دانشگاهی اظهار داشت: باید اهداف و آرمان‌های حراستی در قلب تک‌تک کارکنان، اساتید و دانشجویان نهادینه شده و مدیران حراست با رابطه‌ای تنگاتنگ با دانشجویان و اساتید در مراکز و واحدهای تابعه پیام‌نور زمینه‌ساز رشد و تعالی دانشگاه و بازوان توانمندی برای انجام وظیفه بهتر برای مدیران باشند.

مدیرکل حراست دانشگاه پیام‌نور کشور از ارتقای جایگاه علمی این دانشگاه از رتبه 3 هزار و 400 به رتبه حدود 2 هزار در بین دانشگاه‌های جهان طی چند سال اخیر خبر داد و افزود: هم‌اکنون حدود یک سوم کل دانشجویان کشور در مراکز و واحدهای تابعه پیام‌نور مشغول به تحصیل بوده و این دانشگاه با نگاه ویژه خود به بحث محرومیت‌زدایی در بخش آموزش عالی به پیش می‌رود.

مجتهدزاده اظهار داشت: دانشگاه پیام‌نور در بحث حمایت از خانواده‌های شاهد و ایثارگر نیز در بین دانشگاه‌های کشور پیشرو بوده و هم‌اکنون بیش از 15 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی در پایان از نگاه ویژه مسئولان این دانشگاه برای ارتقای شاخص‌های آموزشی و عمرانی در استان کردستان خبر داد و ابراز امیدواری کرد که مشکلات و کاستی‌های مراکز و واحدهای تابعه پیام‌نور کردستان در سریع‌ترین زمان ممکن رفع شود.

در پایان این مراسم نیز از خدمات سیدحسین کاظمی مدیر اسبق حراست پیام‌نور کردستان تقدیر به عمل آمد و محمدعلی هاشمی به عنوان مدیر جدید حراست این دانشگاه حکم مسئولیت خود را دریافت کرد و شهریار سعیدیان به عنوان معاون جدید آموزشی پیام‌نور کردستان، هادی یوسفی به عنوان رئیس جدید مرکز سنندج و حسین محمدزاده به عنوان مدیر جدید پژوهشی پیام‌نور کردستان معرفی شدند.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول