اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت و تجارت شوش:

نمایشگاه طرح ضیافت در شوش برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوش گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان نمایشگاه طرح ضیافت در شهرستان شوش برپا می‌شود.

نمایشگاه طرح ضیافت در شوش برپا می‌شود

عبدالحسین خبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار داشت: در سال‌جاری برای تنظیم بازار در سطح شهرستان شوش برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام شده است و به این دلیل برپایی نمایشگاه‌های ضیافت در سطح شهرستان شوش در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به زمان برپایی این نمایشگاه افزود: زمان برپایی این نمایشگاه قرار است از روز پنجم ماه مبارک رمضان تا روز 15 این ماه باشد و به این دلیل تدارکات لازم را برای این مهم در نظر گرفته‌ایم و مقدمات فراهم شده است.

وی تأکید کرد: در این نمایشگاه قرار است 20 غرفه در اختیار فروشندگان قرار گیرد و عرضه مواد غذایی و پروتئینی در اولویت نخست است.

خبازی افزود: روند نوسانات قیمت‌های کالا در بازار در ماه های گذشته سبب شده است تا نظارت‌ها بر قیمت‌ها از طرف اداره صنعت، معدن و تجارت افزایش یابد و با متخلفان برخورد جدی شود.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر قیمت‌ها در بازار از طرف کارشناسان انجام می‌شود، افزود: مبارزه با کم‌فروشی، گران‌فروشی و ... در دستور کار تیم‌های کارشناسی اعزام شده به بازار شهرستان شوش است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هرگونه تخلف را قانونی رسیدگی خواهیم کرد، بیان کرد: برای مبارزه با گران‌فروشی و کم‌فروشی در قانون مجازات‌های نقدی و... وجود دارد و به این دلیل تلاش می‌شود تا اعمال قانون شود.

خبازی با اشاره به اینکه فروشندگان باید حقوق مشتریان را رعایت کنند، تأکید کرد: نصب قیمت بر کالاهای در معرض فروش و قیمت‌گذاری بر اساس قیمت‌های اعلام شده از جمله حقوقی است که در قانون برای مشتری در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف به صورت، صورت جلسه‌هایی مجزا تخلفات به تعزیرات حکومتی برای برخورد با متخلفان ارسال می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول