اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه ماه رمضان صورت می‌گیرد

افتتاح نمایشگاه طرح ضیافت در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان به منظور تامین مایحتاج مردم، نمایشگاه‌هایی با عنوان طرح ضیافت در سراسر استان برگزار می‌شود.

افتتاح نمایشگاه طرح ضیافت در سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان‌وبلوچستان، حامدعلی مبارکی در نشست کار گروه ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان به منظور تامین مایحتاج مردم، نمایشگاه‌هایی با عنوان طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی افزود: از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه، اتخاذ تمهیدات لازم در راستای تنظیم بازار، تعدیل در قیمت‌ها و تامین نیازهای اساسی مردم، عرضه مستقیم کالا توسط تولیدکنندگان در فضای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و خرید مردم و ایجاد دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز است.

معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: نمایشگاه طرح ضیافت در شهرستان زاهدان از 27 تیرماه لغایت پنج مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان پذیرای بازدید عموم خواهد بود.

مبارکی تصریح کرد: در زمینه مبارزه با گرانفروشی و کم‌فروشی کالا در واحدهای صنفی، تعداد 140 نفر در قالب 70 تیم در سراسر استان کار نظارت قیمت را انجام می‌دهند.

وی کم فروشی، گرانفروشی، ارائه اجناس بی‌کیفیت، رعایت‌نکردن نکات بهداشتی به ویژه در واحدهای ارائه‌کننده مواد غذایی را از جمله موارد این طرح نظارتی دانست و گفت: اجرای این طرح در سراسر استان انجام خواهد شد.

معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان از تثبیت قیمت مرغ در این ایام خبر داد و بیان داشت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت مرغ در سراسر استان به ازای هر کیلو 4 هزار و 700 تومان خواهد بود.

مبارکی افزود: روزانه 45 تن مرغ کشتار روز وارد استان می‌شود که توانسته‌ایم ذخیره‌سازی لازم برای مصرف مردم در ایام ماه مبارک رمضان را انجام دهیم.

وی همچنین به نظارت بر کار نانوایی‌ها در ایام ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: با آن دسته از نانوایی‌هایی که نان با کیفیت عرضه نمی‌کنند باید برخورد جدی صورت پذیرد.

اعضای کارگروه ستاد تنظیم بازار در ادامه جلسه به بیان گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های در دست اقدام پرداختند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول