اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین:

مسائل دینی به طور جذاب و قابل فهم به مردم ارائه شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: ائمه جمعه باید در نماز جمعه با برنامه‌ریزی زمان‌بندی شده مسائل دینی، فرهنگی و اسلامی را به طور ساده، قابل فهم و جذاب به نمازگزاران ارائه کنند.

مسائل دینی به طور جذاب و قابل فهم به مردم ارائه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین ظهر امروز در مراسم معارفه نخستین امام جمعه شهر خاکعلی در مسجد چهارده معصوم (ع) گفت: با پیگیری مسئولان شهرستان آبیک و درخواست مردم شهیدپرور خاکعلی مبنی بر حضور امام جمعه در این شهر، امروز توانستیم به این خواسته مردم شهر خاکعلی و مسئولان شهرستان آبیک تحقق ببخشیم.

حجت‌الاسلام محمد‌تقی بهبودی افزود: مردم باید هر هفته در نماز جمعه حضوری پررنگ و باشکوه‌تر نسبت به هفته‌های دیگر خود داشته باشند.

دشمنان از حضور مردم در نماز جمعه هراس دارند

فرماندار شهرستان آبیک نیز در ادامه این مراسم گفت: دشمنان از حضور مردم در تمام صحنه‌ها به ویژه حضور مردم در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه وحشت و هراس دارند.

هوشنگ اعلایی افزود: دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در نمازهای جمعه به دنبال توطئه و ترفندهای مختلفی هستند، ولی خوشبختانه ملت ایران با بصیرت و آگاهانه در این اجتماع بزرگ حضوری گسترده داشته و دارند.

وی ادامه داد: امام جمعه شهر خاکعلی به همراه مسئولان و مردم ولایت‌مدار این شهر حضوری فعال و چشمگیر در تمام صحنه‌های نظام اسلامی داشته باشند و با یک‌دلی و وحدت در راستای برطرف کردن مشکلات شهر خاکعلی گام‌های اساسی بردارند تا شاهد پیشرفت و آبادانی این شهر در آینده نزدیک باشیم.

این مسئول از پیگیری‌های نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین و نیز شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین مبنی بر انتصاب امام جمعه شهر خاکعلی قدردانی کرد.

در این مراسم حجت‌الاسلام علی اکبری به عنوان نخستین امام جمعه شهر خاکعلی معرفی و مشغول به کار شد.

گفتنی است، نخستین نماز جمعه شهر خاکعلی به امامت آیت‌الله هادی باریک‌بین نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین در مسجد چهارده معصوم (ع) این شهر اقامه شد.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول