اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سد گلابر زنجان صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقه ماهیگیری تخصصی ماهی کپور

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته ماهیگیری ورزشی هیئت‌های همگانی استان زنجان گفت: مسابقه ماهیگیری تخصصی ماهی کپور در سد گلابر زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه ماهیگیری تخصصی ماهی کپور

فرزاد شاهمرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه مسابقه ماهیگیری کپور زنجان، متقاضیانی از سایر استان‌ها نیز دارد، اظهار داشت: این مسابقه به صورت کشوری برگزار می‌شود.

وی به آغاز ثبت‌نام برای حضور در این مسابقه اشاره کرد و افزود: ثبت‌نام برای شرکت در این مسابقه از اول تیرماه بوده و تا 25 تیرماه ادامه می‌یابد.

رئیس کمیته ماهیگیری ورزشی هیئت‌های همگانی استان زنجان از همکاری ارگان‌های ذی‌ربط برای برگزاری مسابقات ماهیگیری سد گلابر خبر داد و اضافه کرد: نیمی از هزینه‌های این مسابقه توسط ارگان‌ها از جمله فرمانداری ایجرود تقبل شده است.

وی با اشاره به اینکه نفرات اول تا سوم مسابقه ماهیگیری سد گلابر قلاب طلا جایزه می‌گیرند، ادامه داد: نفر اول قلاب طلای سفارش داده شده به مبلغ 600 هزار تومانی، نفر دوم قلاب طلای 400 هزار تومانی و نفر سوم قلاب طلای 300 هزار تومانی جایزه می‌گیرند.

شاهمرادی تصریح کرد: 10 نفر دیگر از برترین‌های مسابقه ماهیگیری تخصصی ماهی کپور سد گلابر هم چوب و چرخ ماهیگیری هدیه خواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه کمیته ماهیگیری ورزشی هیئت‌های همگانی استان زنجان برای اعزام شرکت‌کنندگان به محل برگزاری مسابقه تدارک خاصی دیده است، ادامه داد: ثبت‌نام کنندگان با اتوبوس‌های در نظر گرفته شده به تاج سد گلابر اعزام و شب را در کمپ‌های پیش‌بینی شده سپری می‌کنند.

رئیس کمیته ماهیگیری ورزشی هیئت‌های همگانی استان زنجان مراحل آماده‌سازی برگزاری مسابقه و تفهیم شرایط شرکت در مسابقه را شب قبل از مسابقه یعنی 29 تیرماه اعلام کرد و گفت: مسابقه صبح روز 30 تیر‌ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسابقه ماهیگیری سد گلابر شش صبح روز 30 تیر‌ماه آغاز می‌شود، اضافه کرد: این مسابقه ساعت 12 همان روز به پایان می‌رسد.

شاهمرادی خاطرنشان کرد: برای هر 10 ماهیگیر شرکت‌کننده در مسابقه یک داور در نظر گرفته شده است.

وی از همکاری ارگان‌های ذی‌ربط از جمله فرمانداری ایجرود برای فراهم‌کردن امکانات برگزاری مسابقه در سد گلابر و همچنین دیگر ارگان‌های خدماتی و نیروی انتظامی تقدیر کرد.

شایان ذکر است، مسابقه ماهیگیری ماهی کپور به صورت جداگانه برای آقایان و خانم‌ها در روز 30 تیر‌ماه برگزار می‌شود و حضور برای همه اقشار بدون محدودیت سنی آزاد است.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول