اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته ماهیگیری استان اصفهان:

ماهیگیری در درمان بیماری‌های عصبی موثر است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته ماهیگیری استان اصفهان گفت: در بسیاری از کشور‌ها پزشکان برای برطرف کردن بیماری‌های مریضان خود از رشته ماهیگیری ورزشی استفاده کرده، اما در ایران هنوز ارزش این رشته ناشناخته است.

ماهیگیری در درمان بیماری‌های عصبی موثر است
سید علی رضوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رشته ماهیگیری ورزشی جزو رشته‌هایی است که کوچک‌ترین مشکلی برای اکوسیستم به وجود نمی‌آورد.
وی با بیان اینکه ماهیگیری ورزشی با ماهیگیری صیادی بسیار متفاوت است، تصریح کرد: در ماهیگیری ورزشی، ماهی پس از صید دوباره به آب برگردانده می‌شود.
رئیس کمیته ماهیگیری استان اصفهان در مورد رشته ماهیگیری ورزشی با اشاره به اینکه بهترین زمان این رشته خردادماه الی مهرماه هر سال است، تاکید کرد: این کمیته در حال حاضر 200 نفر عضو ثابت در خود جای داده است.
وی بیان داشت کمیته ماهیگیری ورزشی از سال 1385 زیر نظر هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان تشکیل شده و تاکنون حدود 10 برنامه ورزشی برای علاقه‌مندان برپا کرده است.
رضوی در مورد مشکلات مالی کمیته ماهیگیری استان اصفهان با بیان اینکه تنها در صورت وجود بودجه‌ای 5 میلیونی بهترین برنامه‌های ماهیگیری در استان اصفهان برپا می‌شود، بیان داشت: این کمیته در حال حاضر با مشکلات مالی زیادی دست‌و‌پنجه نرم می‌کند.اصفهان، تهران و شیراز سه استانی هستند که در رشته ماهیگیری ورزشی حرف برای گفتن زیاد دارند.
رئیس کمیته ماهیگیری استان اصفهان در مورد برطرف کردن مشکلات خاص روانی به وسیله رشته ماهیگیری ورزشی گفت: در بسیاری از کشورهای دنیا پزشکان برای ایجاد آرامش در بیماران خود به آنها توصیه می‌کنند در یک زمان خاص به ورزش ماهیگیری ورزشی بپردازند.
وی تاکید کرد: همان‌طور که ذکر شد در رشته ماهیگیری ورزشی ماهی پس از صید به آب انداخته می‌شود و در عین حال این روش هیچ‌گونه مشکلی برای ماهی به وجود نمی‌آورد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول