اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته ماهیگیری استان اصفهان:

ماهیگیری ورزشی برای تمام اقشار جامعه است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته ماهیگیری استان اصفهان گفت: هر شخصی با توجه به فرصت کاری خود می‌تواند در رشته ماهیگیری فعالیت کرده و آرامش را برای خود و خانواده‌اش به ارمغان آورد.

ماهیگیری ورزشی برای تمام اقشار جامعه است
سید علی رضوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: کمتر کسی پیدا می‌شود که لذت ماهیگیری را تجربه نکرده و یا همراه ماهیگیران به دامن طبیعت نرفته باشد.
وی ادامه داد: هر شخصی که تنها یک‌بار موفق به گرفتن ماهی با قلاب شده باشد، عاشق این تفریح مفرح شده است.
رئیس کمیته ماهیگیری استان اصفهان اضافه کرد: از دیگر مزایای ماهیگیری ورزشی این است که بیشتر مردم در قالب برنامه تفریحی خانوادگی یا دوستانه، در یک روز تعطیل از آن بهره‌مند می‌شوند.
وی بیان داشت: حال وظیفه ما در کمیته ماهیگیری ورزشی ضمن ترویج این ورزش، به نحوی آموزش ماهیگیری صحیح به علاقه‌مندان است تا ماهیگیران هم در این راه موفق باشند و همچنین هیچ‌گونه آسیبی به محیط زیست وارد نشود.
رضوی گفت: ماهیگیری ورزشی بدون شک ورزشی برای عموم مردم است زیرا تهیه لوازم ماهیگیری با هر بودجه‌ای قابلیت اجرا دارد.
وی اظهار داشت: از نقطه نظر دیگر افرادی که مشغله کاری زیادی دارند می‌توانند در روزهای تعطیل خانواده را به بهترین نقاط  طبیعت برده و تمام اعضا با هم از ماهیگیری و یا حتی برگزاری یک مسابقه خانوادگی  لذت ببرند.
رئیس کمیته ماهیگیری استان اصفهان تاکید کرد: البته ماهیگیری ورزشی فقط نشستن و انتظار کشیدن کنار چوب و چرخ ماهیگیری نیست بلکه این تنها یک مدل از ماهیگیری است.
وی تصریح کرد: در ماهیگیری قزل‌آلا یک نفر بسته به توان خود چندین ساعت در کنار رودخانه چوب و چرخ به دست باید پیاده روی کند و یا ماهیگیری دریایی که توان بالایی را نیازمند است.
رضوی با بیان اینکه نخستین اولویت ما در کمیته ماهیگیری استان اصفهان احداث محلی ثابت برای ماهیگیری در داخل شهر است که رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان ( نوربخش باقری) قول مساعد برای اجرایی کردن آن داده است.
وی تاکید کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی نیز در دست اقدام است که دومین دوره با حضور آقای رادپور  رئیس  انجمن ماهیگیری ورزشی کل کشور در دی‌ماه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول