اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار آبادان:

عملیات بهسازی بازار ماهی‌فروشان آبادان آغاز شد

خبرگزاری فارس: معاون اداری و مالی شهردار آبادان از آغاز عملیات بهسازی بازار ماهی‌فروشان آبادان خبر داد.

عملیات بهسازی بازار ماهی‌فروشان آبادان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، عبدالرضا دیدار در جلسه ظهر امروز شورای سلامت و امنیت مواد غذایی آبادان که در محل فرمانداری  این شهر برگزار شد اظهار کرد: از امروز مورخ 20 تیرماه کار به سازی بازار ماهی‌فروشان آبادان آغاز و سقف این بازار برای تعویض تخریب شد.

وی ادامه داد: قرارداد پیمانکار این طرح برای تحویل بازار 45 روزه است و پیش‌بینی می‌کنیم در این زمان کار به‌سازی بازار به پایان برسد.

معاون اداری و مالی شهرداری آبادان در خصوص اعتبار این پروژه گفت: بیش از 150 میلیون تومان از محل درآمدهای شهرداری آبادان برای این پروژه تأمین اعتبار شده است.

وی در رابطه با لوله گذاری فاضلاب 117 دستگاه از منازل پتروشیمی آبادان اضافه کرد: از تاریخ 24 تیر ماه کار لوله گذاری 117 دستگاه از منازل پتروشیمی آبادان توسط شهرداری آغاز می‌شود.

دیدار ادامه داد: برآورد اعتبار این پروژه 120 میلیون تومان از طرف کارشناسان مشخص شده که از محل درآمدهای شهرداری آبادان تأمین می‌شود.

وی زمان لازم برای اتمام کار لوله گذاری 117 دستگاه از منازل پتروشیمی را بیش از 45 روز عنوان کرد و گفت: برای تسریع در پیشبرد این پروژه کار در ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد.

دیدار در پایان افزود: شهرداری آبادان در نظر دارد از  25 تیر ماه طرح نظافت عمومی ماهانه محلات مختلف شهرستان آبادان را آغاز کند و برای این منظور شهرداری با همکاری شهروندان آبادانی این برنامه را از کوی کارگر آغاز می‌کند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول