اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت هفته پاسدار

حلقه‌های شجره طیبه صالحین در آبادان تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: به‌مناسبت هفته پاسدار، حلقه‌های شجره طیبه صالحین در مساجد این منطقه تشکیل می‌شود.

حلقه‌های شجره طیبه صالحین در آبادان تشکیل می‌شود

عادل عساکره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: برگزاری کلاس‌های مهارت زندگی، حجاب و عفاف توسط اساتید مجرب و با حضور اقشار عمده جامعه شهری و روستای در مناطق مختلف در راستای تحقق اهداف فرهنگی ناحیه مقامت بسیج آبادان به‌مناسبت گرامیداشت هفته پاسدار است.

وی با اشاره به برنامه‌های دیگر سپاه آبادان در طرح اوقات فراغت تصریح کرد: تشکیل "حلقه‌های شجره طیبه صالحین" در همه اقشار بسیج و به صورت گروه‌های کوچک، بزرگ در مساجد و پایگاه‌های بسیج محله‌های شهری و روستایی از شاخص‌های مهم برنامه‌های سپاه شهرستان به‌شمار می‌رود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در همین خصوص اضافه کرد: "حلقه‌های شجره طیبه صالحین"، بحث‌های فرهنگی، معرفتی، تربیتی و بصیرتی را با حضور رده‌های مختلف سنی و تدریس اساتید روحانی در خود گنجانده و گروه‌های جوان را به سوی ارزش‌های اسلامی و فرهنگ جهادی رهنمود می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: همه تلاش ما با انجام اقدامات فوق در راستای تبیین ارزش‌های بسیج در بین جوانان در راستای رشد افکار معنوی آنها است.

عساکره در پایان از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست در هفته پاسدار برنامه‌های ویژه‌ این ارگان را حمایت کرده و بیش از پیش به ارتقای فرهنگ بسیجی در منطقه همت ورزند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول