اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه بهار:

507 حلقه شجره صالحین در بهار شکل گرفته است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: در حال حاضر 507 حلقه شجره طیبه صالحین در این شهرستان شکل گرفته است.

507 حلقه شجره صالحین در بهار شکل گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، مجتبی حسینی بعدازظهر امروز به مناسبت گرامیداشت هفته پاسدار در نشست امام جمعه با کارکنان سپاه ناحیه بهار اظهار داشت: سپاه نهادی امنیتی، نظامی، فرهنگی و سازندگی است و پاسداران مرزبانانی صادق و ولایتمدار هستند و در هر زمانی که انقلاب نیاز داشته باشد بسیج آماده است.

وی اضافه کرد: بیش از 30 هزار بسیجی در شهرستان وجود دارد و 117 پایگاه مقاومت و 100 واحد دانش‌آموزی و 10 گردان عاشورا و الزهراء و یک گردان امام حسین در سطح شهرستان بهار فعالیت می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: امسال دو مأموریت مهم تشکیل شجره طیبه صالحین و انجام امر به معروف و نهی از منکر در دستور کار ما قرار دارد.

وی اظهار داشت: 507 حلقه شجره طیبه صالحین در بهار شکل گرفته که این حلقه‌‌ها تربیتی است و رفتار‌ساز آموزه‌های دینی در زندگی روزمره است.

امام جمعه بهار نیز با گرامیداشت اعیاد بزرگ شعبانیه و هفته پاسدار از پاسداران به عنوان افرادی بصیر، متدین، انقلابی و آگاه به زمان نام برد و افزود: کارکنان سپاه در تمام نقاط مأموریت‌های محوله را به درستی انجام داده و همواره پیروز هستند.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا هشت سال دفاع مقدس را نمونه بارز رشادت، ایثار و از خودگذشتگی پاسداران عنوان کرد و گفت: سختی و پیچیدگی عملیات‌ها هرگز نتوانست بر اعتقاد راسخ و استوار پاسداران اسلام خللی وارد کند.

وی افزود: کشور عزتمند ایران به واسطه برخورداری از فرزندانی پاک و انقلابی چون پاسداران همواره نشان داده‌ که در مقابل ظلم ظالم سکوت نخواهند کرد و هیچ تهدید و فشاری را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.

انتهای پیام/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول