اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان تجارت سمنان خبر داد

تشکیل 800 پرونده در طرح نظارتی اصناف در سمنان

خبرگزاری فارس: معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: 800 پرونده در طرح نظارتی اصناف در سطح استان سمنان تشکیل شده است.

تشکیل 800 پرونده در طرح نظارتی اصناف در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی یحیایی ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان سمنان اظهار کرد: با نظارت‏های مستمر به عمل آمده از ابتدای طرح نظارتی تا پایان آن، حدود 800 پرونده در سطح استان سمنان تشکیل شد.

وی تصریح کرد: از این رقم، 200 پرونده مربوط به شهرستان سمنان بوده که در قالب کم‏فروشی، گران‏فروشی و تقلب جمع‏آوری و تشکیل شده است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تأکید کرد: برخلاف سال‏های گذشته که طرح‏های نظارتی در مقاطع خاصی صورت می‏گرفت، امسال این بازرسی به صورت شبانه‏روزی و مستمر و بدون وقفه ادامه داشته و همه فعالیت‏ها مورد رصد دقیق بازرسان قرار می‏گیرد.

نماینده بازرسان مجمع امور صنفی سمنان نیز از بازدید و بازرسی 8 هزار واحد صنفی در یک ماه گذشته در سمنان خبر داد و گفت: در این بازدیدها، 780 مورد تخلف شامل 50 درصد درج نکردن قیمت،40 درصد گران‏فروشی و 10 درصد کم‏فروشی و تقلب مشاهده شده و مورد پی‌گیری قرار گرفته است.

به گزارش فارس، در همین مدت، حدود 380 مورد گزارش‏ مردمی در سمنان به ثبت رسیده که 93 مورد آن منجر به تشکیل پرونده شده است.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول