اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان خبر داد

اجرای طرح نظارتی ویژه در زنجان تا 15 فروردین سال آینده

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان از اجرای طرح نظارتی ویژه در استان زنجان تا فروردین سال آینده خبر داد.

اجرای طرح نظارتی ویژه در زنجان تا 15 فروردین سال آینده

محمد کاوندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مجمع امور صنفی به منظور ایجاد امنیت و آرامش در بازار اقدام به بازرسی اصناف مختلف در سطح استان کرده و این عمل تا 15 فروردین سال آینده نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه طرح نظارتی ویژه بر اصناف فعال در استان زنجان از 11 بهمن ماه سال جاری آغاز شده است، افزود: در راستای اجرای این طرح نظارت‌ها به صورت ویژه‌تر بر اصناف مختلف صورت می‌گیرد.

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان انجام گشت‌های بازرسی مشترک با تعزیرات حکومتی استان زنجان را از جمله اقدامات مجمع امور صنفی در راستای اجرای این طرح عنوان کرد و ادامه داد: برگزاری جلسه‌های متعدد با دستگاه‌های ذی‌ربط نیز از دیگر اقداماتی است که در این زمینه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پس از آغاز طرح نظارتی ویژه سه هزار و 800 مورد بازرسی از اصناف مختلف به عمل آمده است، افزود: در این راستا 215 فقره پرونده تشکیل شده است.

کاوندی در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته توسط مجمع امور صنفی استان زنجان در زمینه نظارت بر اصناف فعال در استان زنجان افزود: در دی ماه و بهمن ماه سال جاری نیز در زمینه‌های تخلفاتی اقدامات مطلوبی از سوی مجمع امور صنفی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه گران‌فروشی 105 مورد پرونده تشکیل و رسیدگی شده است، ادامه داد: در زمینه کم‌فروشی نیز به بیش از 160 پرونده در دی و بهمن ماه سال جاری رسیدگی شده است.

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در دی و بهمن ماه سال جاری 606 فقره پرونده به مجمع امور صنفی ارجاع داده شده است، ادامه داد: از این تعداد پرونده 90 فقره منجر به تخلف شده است.

وی همچنین با اشاره به افزایش قیمت گوشت گوساله در استان زنجان افزود: افزایش گوشت گوساله در استان ناشی از افزایش قیمت دام زنده است.

کاوندی با اشاره به راه‌اندازی سامانه رسیدگی به تخلفات اصناف تصریح کرد: شهروندان زنجانی در صورت مشاهده تخلف در اصناف متخلف می‌توانند با شماره‌ 124 تماس بگیرند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های فروش فوق‌العاده در شهرستان زنجان اضافه کرد: در شهرستان زنجان دو نمایشگاه فروش فوق‌العاده در روزهای پایانی سال برگزار می‌شود.

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان اذعان داشت: نخستین نمایشگاه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین با 186 غرفه و دومین نمایشگاه نیز در سالن زیتون آموزش و پرورش با 100 غرفه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول