اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور صورت گرفت

آغاز طرح نظارتی ویژه کمیت و کیفیت کالاهای بسته‌بندی خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: طرح نظارتی ویژه بررسی کمیت و کیفیت کالاهای بسته‌بندی آغاز شد.

آغاز طرح نظارتی ویژه کمیت و کیفیت کالاهای بسته‌بندی خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان  صنعت ،معدن و تجارت خراسان‌رضوی، علی غفوری‌مقدم اظهار داشت: این طرح به منظور اعمال مدیریت و نظارت ویژه بر روند قیمت‌گذاری کالا و خدمات و جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت‌های برخی از واحدهای بسته‌بندی استان و اقدام پیشگیرانه از کم فروشی، نظارت ویژه بر تعیین قیمت، وزن، کیفیت بسته‌بندی و کیفیت مواد اولیه سطح استان اجرا می‌شود.

وی افزود: ممکن است برخی واحدهای بسته‌بندی سودجو به دلیل عدم امکان افزایش قیمت محصولات، اقدام به کاهش وزن و کم فروشی در کالاهای خود کنند که این امر سبب تضییع حقوق مصرف‌کنندگان می‌شود.

وی ادامه داد: به همین دلیل طرح نظارتی ویژه کمیت و کیفیت با هدف رسیدگی مطلوب و کنترل بیشتر بر کمیت و کیفیت کالاهای بسته‌بندی شده همزمان با سراسر کشور و با همکاری دستگاه‌های نظارتی در واحدهای تولیدی صنفی، شرکت‌های پخش کالا، واحدهای عمده فروش و واحدهای خرده فروشی خراسان‌رضوی آغاز شده است. 

غفوری‌مقدم گفت: نظارت و کنترل بر قیمت‌ها، رسیدگی سریع به شکایات و گزارش‌های مردمی و جلوگیری از هرگونه کمبود کالا و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها با هدف افزایش رضایت عمومی در استان با جدیت دنبال می‌شود و در همین راستا از ابتدای شروع این طرح، سه کارگاه بسته‌بندی چای تقلبی در استان مورد بازرسی قرار گرفته و پرونده تخلف به ارزش 120 میلیون ریال تنظیم و متخلفان به اداره‌کل تعزیرات حکومتی به منظور سیر مراحل قانونی معرفی شدند.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول