اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت هرمزگان خبر داد

آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز 91 در هرمزگان

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز سال 91 از 11 اسفندماه جاری تا 15 فروردین ماه 91 در سراسر استان خبر داد.

آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز 91 در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالمجید عبدلی‌زاده صبح امروز در جمع و خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن سال نو و افزایش تقاضای عمومی برای بسیاری از کالاها و خدمات در روزهای پایانی سال و ایام تعطیلات نوروز و لزوم کنترل و نظارت بازار کالا و خدمات به ویژه کالاهای اولویت‌دار به منظور جلوگیری از هر گونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت‌ها این طرح از 11 اسفندماه آغاز می‌شود.

وی افزایش خرید و تقاضای عمومی برای بسیاری از کالا و خدمات در روزهای پایانی سال و ضرورت کنترل و نظارت بر وضعیت بازار این کالا و خدمات در مراحل تامین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت، ایجاد زمینه مناسب برای تامین مایحتاج عمومی و همچنین جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی سریع و دقیق به شکایات و گزارش‌های مردمی و برخورد با متخلفان را از اهداف این طرح برشمرد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان موارد مهم نظارتی در اجرای این طرح را در بخش کالایی شامل البسه و پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار و شیرینی‌جات، لبنیات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، قند و شکر، روغن نباتی، برنج، میادین میوه و تره‌بار و نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا اعلام کرد و ابراز داشت: در عرصه خدماتی شرکت‌های مسافربری، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی، واحدهای اقامتی، غذا خوری‌ها و رستوران‌های بین شهری مورد بازرسی قرار خواهند گرفت.

دبیر ستاد تنظیم بازار هرمزگان خاطرنشان کرد: در اجرای مطلوب این طرح با هماهنگی‌های صورت گرفته با بهره‌گیری از حداکثر توان بازرسی این سازمان، بازرسان اصناف و همکاری  انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان و همچنین اتحادیه‌های صنفی و همکاری سایر دستگاه‌های نظارتی از جمله شبکه بهداشت و درمان، پایانه‌های مسافربری، میراث فرهنگی و گردشگری و تعزیرات حکومتی گشت‌های مشترک در این استان برقرار می‌شود.

عبدلی‌زاده متذکر شد: در راستای خدمات رسانی به شهروندان و مهمانان نوروزی از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول