اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تنظیم بازار

طرح نظارتی نوروز در نیر آغاز شد

خبرگزاری فارس: در راستای تنظیم بازار و ارائه مایحتاج مردم با قیمت تعیین شده طرح نظارتی ویژه نوروز در شهرستان نیر آغاز شد.

طرح نظارتی نوروز در نیر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیر پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه بهاره در شهرستان نیر اظهار داشت: ما این طرح را در راستای کنترل قیمت‌ها و نظارت بر بازار شب عید اجرایی می‌کنیم که تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

عوض پاشازاده همچنین از برپایی نمایشگاه بهاره در شهرستان نیر نیز خبر داد و افزود: مردم این شهرستان تا 25 اسفند می‌توانند مایحتاج شب عید خود را از این نمایشگاه و با قیمت بسیار مناسب تامین کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال طرح‌های نظارتی ما علاوه بر نمایشگاه در بازارها فروشگاه‌ها و تمام مراکز خرید اعمال می‌شود، خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده مغایرت قیمت‌ها مراتب را با شماره 124 اطلاع‌رسانی کنند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیر در بخش دیگری از سخنان خود از توزیع 108 تن میوه در آستانه عید نوروز در این شهرستان خبر داد.

پاشازاده یادآور شد: طرح توزیع میوه از جمله سیب و پرتقال با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از هرگونه نوسانات نرخ میوه اجرا می‌شود.

وی گفت: طرح نظارتی ویژه بازار در این شهرستان نیز با هدف کنترل قیمت‌ها در بازار با کمک بازرسان و ماموران این اداره آغاز شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیر به برپایی نمایشگاه بهاره در نیر اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه تا 25 اسفند در سال جاری در این شهرستان دایر خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود هدف از ایجاد این بازار و نمایشگاه را آسان خرید کردن مردم با قیمت مناسب ذکر کرد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول