اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در زنجان صورت می‌گیرد

اجرای طرح نظارتی نوروز از 11 اسفند ماه

خبرگزاری فارس: معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز سال 91 از 11 اسفند تا 15 فروردین 91 در سطح استان زنجان اجرا می‌شود.

اجرای طرح نظارتی نوروز از 11 اسفند ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، سید جلال نبوی اظهار کرد: این طرح با هدف افزایش خرید و تقاضای عمومی برای بسیاری از کالاها و خدمات در روزهای پایانی سال به اجرا گذاشته می‌شود.

وی بر ضرورت کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالاها و خدمات در ایام پایانی سال تاکید کرد و گفت: این نظارت در مراحل تامین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت و همچنین ایجاد زمینه مناسب برای تامین مایحتاج عمومی، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی سریع و دقیق به شکایات و گزارش‌های مردمی و پرونده‌های متشکله اجرایی می‌شود.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه نظارت در دو بخش کالایی و خدماتی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: نظارت در بخش کالایی شامل البسه و پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، خواربار و شیرینیجات، لبنیات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماهی، قند و شکر، روغن نباتی، برنج، انبار و سردخانه‌ها، میادین میوه و تره بار و نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و بخش خدمات شرکت‌های مسافربری، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری‌ها و رستوران‌های بین شهری انجام می‌شود.

وی تعداد بازرسان در این طرح را 45 بازرس دائمی و 120 بازرس افتخاری عنوان کرد و افزود‌: از جمله موارد مهم نظارتی این طرح نظارت ویژه بر تأمین، توزیع و قیمت میوه و مرکبات است.

نظارت بر مراکز نگهداری کالا، نظارت ویژه بر رعایت نصب برچسب قیمت و صدور فاکتور برای کالاها و خدمات ارائه شده به مردم، نظارت بر رعایت نصب برچسب قیمت و صدور فاکتور از سوی واحدهای صنفی برگزار کننده حراج، نظارت بر رعایت سود قانونی، نصب برچسب قیمت، صدور فاکتور و مطابقت کالاهای عرضه شده در نمایشگاه‌ها، نظارت بر عملکرد مراکز خرید همچون سازمان تعاون روستایی و میادین میوه و تره بار و فروشگاه‌های عرضه کننده البسه و پوشاک، آجیل و خشکبار، شیرینی جات از دیگر مواردی است که بنا به گفته این مقام مسئول تحت نظارت بازرسین قرار می‌گیرد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان با اشاره به دریافت شکایات مردمی از طریق 124 همه روزه حتی در ایام تعطیلات نوروز گفت: تلفن 124 همواره از ساعت هشت صبح تا 20 شب آماده دریافت شکایات مردمی بوده و بازرسان مربوطه حداکثر ظرف 48 ساعت به شکایات رسیدگی و نتیجه را به شاکی اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول