اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور نظارت بر فعالیت کلیه واحدهای تولیدی

طرح نظارتی ویژه خودرو در خراسان‌جنوبی آغاز شد

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی از آغاز طرح نظارتی ویژه خودرو در سطح استان خبر داد.

طرح نظارتی ویژه خودرو در خراسان‌جنوبی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی، الیاس جویبان اظهار داشت: به منظور نظارت بر فعالیت کلیه واحدهای تولیدی، نمایندگی‌های مجاز فروش، بنگاه‌های معاملاتی خودرو در سطح کشور و صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان طرح نظارتی ویژه نظارت بر تولید، توزیع، قیمت و خدمات پس از فروش خودرو در خراسان جنوبی از امروز در دستور کار بازرسی و نظارت سازمان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طرح نظارتی ویژه نظارت بر تولید، توزیع، قیمت و خدمات پس از فروش خودرو تا 14 اردیبهشت‌ماه ادامه دارد، افزود: در مدت اجرای این طرح گشت‌های مشترکی با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی استان برای کنترل اسناد فروش و اطﻼعیه‌های مندرج در نمایندگی‌ها به منظور بررسی و تطبیق وضعیت قیمت و شرایط فروش نقدی، پیش فروش و فروش اقساطی کلیه خودروها با ضوابط و مقررات جاری و نصب قیمت‌های مصرف‌کننده خودرو در نمایندگی‌های مجاز فروش براساس ضوابط فروش اقساطی و پیش فروش کاﻻ صورت می‌گیرد.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی با اشاره به مصوبه جلسه مورخ 21 آبان‌ماه 1381 هیئت تعیین و تثبیت قیمت‌ها ادامه داد: کلیه نمایندگی های فروش خودرو باید قیمت فروش خودرو در زمان خرید برای مشتریان معین و در قراردادهای فروش درج کنند.

جویبان با بیان اینکه در این طرح شکواییه‌های مردمی در مورد فروش و خدمات پس از فروش به ویژه خودروهای مسافرین نوروزی در اولویت کاری سازمان قرار دارد، تصریح کرد: رسیدگی به شکواییه‌های مردمی مربوط به شرکت‌های تولیدی و فروش غیرمجاز کارخانجات خارج از نمایندگی‌ها به سرعت بررسی و پرونده متخلفان از قبیل گرانفروشی و عدم درج قیمت به تعزیرات حکومتی ارجاع و به صورت ویژه رسیدگی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هرگونه افزایش احتمالی قیمت‌ها نیز در چارچوب منطقی و بر اساس مصوبات کمیته قیمت‌گذاری خودرو اعمال می‌شود.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی از همشهریان خواست هرگونه شکایت از شرکت‌های تولیدی و نمایندگی‌های فروش خودرو را به صورت حضوری یا تلفنی به سامانه ارتباطی 124 سازمان گزارش کنند تا به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول