اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل شرکت غله استان زنجان:

متوسط زمان پرداخت بهای گندم کشاورزان 48 ساعت است

خبرگزاری فارس: مدیر‌عامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه بهای گندم کشاورزان در کمترین زمان پرداخت می‌شود، گفت: متوسط زمان پرداخت بهای گندم کشاورزان 48 ساعت است.

متوسط زمان پرداخت بهای گندم کشاورزان 48 ساعت است

پرویز خالقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تا پایان 21 تیرماه سال جاری، 7 هزار و 280 تن گندم از کشاورزان استان زنجان خرید و ذخیره‌سازی شده است. 

وی تصریح کرد: در خرید این میزان گندم از 600 محموله وارده به سیلو عملیات نمونه‌گیری، بررسی، آزمایش‌های کیفی گندم و تخلیه صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان با اشاره به اینکه بهای گندم خریداری شده نزدیک به 30 میلیارد ریال است، افزود: 70 درصد بهای گندم خریداری شده به حساب کشاورزان واریز شده و متوسط زمان پرداخت 48 ساعت است.

وی با تاکید بر اینکه علاوه بر خرید گندم توسط دولت، بخش خصوصی نیز به صورت فعال در این امر وارد شده است، افزود: مطابق سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رویکرد شرکت بازرگانی دولتی ایران و به طبع آن شرکت‌های غله و خدمات بازرگانی مناطق 14 گانه کشور، بخش خصوصی در استان زنجان به صورت فعال اقدام به خرید و ذخیره‌سازی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان می‌کند.   

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول