اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح شجره طیبه صورت گرفت

کمک 500 میلیون ریالی باغداران سامانی به مددجویان کمیته امداد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: مردم خیر بخش سامان از توابع شهرستان شهرکرد 500 میلیون ریال در قالب طرح شجره طیبه به کمیته امداد پرداخت کردند.

کمک 500 میلیون ریالی باغداران سامانی به مددجویان کمیته امداد

ابوالقاسم رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: تاکنون باغداران بخش سامان بیش از 3 هزار اصله درخت و محصول آن را به طرح شجره طیبه اختصاص دادند.

وی افزود: مردم خیر این بخش با اجرای این طرح تاکنون 500 میلیون ریال به مددجویان کمیته امداد پرداخت کرده‌اند.

رستگار ادامه داد: پیش‌بینی می‎شود تا پایان امسال نیز بیش از 30 هزار اصله درخت در راستای اجرای طرح ملی شجره طیبه پلاک‌کوبی شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به جایگاه زکات برکت در مال، گسترش روزی را از آثار پرداخت زکات برشمرد و گفت: اجرای طرح شجره طیبه یکی از طرح‌های موفق در کمیته امداد است که انتظار می‎رود کشاورزان در اجرای فراگیر این طرح کمیته امداد را یاری‌گر باشند.

وی همچنین در ادامه با اشاره به اجرای طرح شهید رجایی در شهرستان شهرکرد، گفت: تاکنون 18 هزار نفر در قالب این طرح از حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان بهره‌مند شده‌اند.

رستگار ادامه داد: این مددجویان علاوه بر دریافت مستمری ماهیانه از کمک‌‎های درمانی، فرهنگی، مسکن، جهیزیه، طرح اکرام، محسنین، شفا، رضوان، بیمه‌های اجتماعی و مشاوره استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه توانمندسازی افراد مستمری‌بگیر از اولویت برنامه‌های این نهاد در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است، افزود: امسال بیش از 300 خانوار به ‌دلیل توانمند شدن از تحت حمایت دائمی این نهاد خارج می‎شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از یک هزار و 100 خانوار که از طرح‌های اشتغالزایی و فرهنگی استفاده می‌کردند و به توانمندی فکری، فرهنگی و درآمدی رسیده‌اند از دایره حمایت‌های این نهاد خارج شدند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول