اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

کمیته امداد در احیای ارزش‌های اسلامی نقش بسزایی دارد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در احیای ارزش‌های اسلامی و برطرف کردن محرومیت زدایی از جامعه نقش بسزایی دارد.

کمیته امداد در احیای ارزش‌های اسلامی نقش بسزایی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عصر امروز جمعی از مسئولان فرهنگی، مشاوران و مبلغان دینی خانواده ادار‌ه‌ کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین با نماینده ولی فقیه در این استان در دفتر امام جمعه شهر قزوین دیدار کردند.

آیت‌الله هادی باریک‌بین در این دیدار نقش مؤثر و فعال مبلغان امور دینی را در خانواده‌ها بسیار با اهمیت دانست و اظهار کرد: امروز مبلغان امور مسائل تربیتی و دینی ما در میان خانواده‌ها و پاسخگویی به شبهات دینی آن‌ها می‌تواند تأثیرگذار باشد.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: خانواده‌ها باید ضمن همکاری با مشاوران امور فرهنگی، مسائل دینی و اخلاقی فرزندان خود را از این مربیان سئوال کرده و بیشتر با آن‌ها در ارتباط باشند.

امام جمعه شهر قزوین مسائل اخلاقی و شرعی را مهم‌ترین الویت مربیان امور فرهنگی و دینی این نهاد دانست و گفت: متأسفانه در بعضی از خانواده‌ها مسئله امر به معروف و نهی از منکر و پایبندی به حجاب و عفاف در میان آن ها کم‌رنگ بوده که شما مسئولان و مبلغان باید با فرزندان این خانواده‌ها ارتباط بیشتری داشته باشید که این موضوع می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین و امام جمعه شهر قزوین با اشاره به تهاجم فرهنگی از سوی دشمنان به کانون خانواده‌ها بیان کرد: امروز دشمنان با اعمال تحریم‌ها نتوانسته این انقلاب برآمده از خون شهدا را تسلیم نقشه‌های شیطانی خود کنند، ولی با به راه انداختن مسائل غیراخلاقی در کانون خانواده‌‌ها را هدف قرار داده که باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق برای نسل نوجوان و جوان ما بتوانیم آن‌ها را در برابر این هجمه‌ها واکسینه کنیم.

امام جمعه شهر قزوین نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) را یکی از نهادهای خدمت‌گزار به محرومان دانست و یادآور شد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در احیای ارزش‌های و برطرف کردن محرومیت‌زدایی از جامعه نقش مؤثری دارد.

وی ادامه داد: این نهاد در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در خدمت به محرومان موفقیت‌های چشم‌گیری داشته است.

باریک‌بین با قدردانی از مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین در تشکیل هسته مسئولان و مشاوران دینی در بین خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین و برقراری ارتباط بیشتر خانواد‌ها عنوان کرد: این تشکل از سوی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین بسیار تحسین‌برانگیز و دارای برکات فراوانی عنوان کرد و افزود: باید در این راستا از زحمات مسئولان و کارکنان این تشکل مهم قدردانی کرد.

امام جمعه شهر قزوین تصریح کرد: باید با هم‌دلی و هماهنگی بیشتر بین این نهاد در برطرف کردن مشکلات خانواده‌های زیر پوشش و محرومان جامعه توجه جدی داشته باشیم.

در ابتدای این دیدار هدایت‌الله صفری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین پیرامون اقدامات مسئولان فرهنگی و مبلغان دینی در این نهاد مقدس بیان کرد: مربیان و مشاوران دینی در تمام زمینه‌های دینی و مهارت‌های زندگی و پاسخگویی به شبهات دینی و برنامه‌های قرآنی را در الویت برنامه‌های خود قرار دهند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول