اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کنگان خبر داد

خدمات‌رسانی مستمر کمیته امداد به 2300 خانوار در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد کنگان از خدمات‌رسانی متنوع و مستمر این نهاد به 2 هزار 300 خانوار در کنگان خبر داد.

خدمات‌رسانی مستمر کمیته امداد به 2300 خانوار در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان مراد شمس‌الدینی در دیدار مسئولان با ایتام شهرستان کنگان اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و جامعه هدف این نهاد را افراد مستضعف و مستمند و ایتام تشکیل می‌دهند.

وی افزود: تنوع خدمات و کیفیت خدمات این نهاد در سراسر کشور بهبود داشته و به فضل خدا این روند روز به روز بهتر می‌شود و تلاش داریم رضایت خاطر خانواده‌های تحت پوشش را فراهم کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کنگان با اشاره به خدمات‌رسانی به ایتام کنگان خاطر نشان کرد: در حال حاضر 461 یتیم زیر 18 سال در شهرستان کنگان از خدمات این نهاد مقدس بهره‌مند هستند که 55 درصد از ایتام از بخش عسلویه‌اند.

شمس‌الدینی گفت: در سال گذشته درآمد واحد ایتام این شهرستان افزون بر 220 میلیون تومان بوده که بیش از 98 درصد آن کمک‌های نقدی و مابقی غیرنقدی بوده است.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و تربیتی در کمیته امداد کنگان از برپایی کارگاه نماز و احکام کمیته امداد کنگان خبر داد و یادآور شد: این کارگاه آموزشی ویژه خانواده‌های طرح نظام جامع آموزشی تحت حمایت کمیته امداد در روستای لاورده و لاورده گل برگزار شده است.

شمس‌الدینی افزود: هدف از برگزاری این کارگاه یادگیری احکام، نماز، مسائل دینی و آشنایی این افراد با فلسفه نماز و آثار آن است.

رئیس کمیته امداد کنگان از خدمات‌رسانی مستمر به 2300 خانوار در کنگان خبر داد و اذعان داشت: در حال حاضر 2 هزار و 345 خانوار در شهرستان کنگان از حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان بهره‌مند هستند و خدمات متنوعی را دریافت می‌کنند.

وی اضافه کرد: رضایت خاطر خانواده‌های تحت پوشش و تکریم این عزیزان مهم‌ترین اولویت کمیته امداد کنگان است.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول