اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل:

کمیته امداد به سمت استقلال و خودکفایی گام بردارد

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: کمیته امداد باید در راستای استقلال و خودکفایی گام بردارد.

کمیته امداد به سمت استقلال و خودکفایی گام بردارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حسین کیخا صبح امروز در کارگروه تجلیل از بانک‌های عامل و دست اندرکاران کمیته امداد زابل اظهار داشت: مسئولان کمیته امداد باید به سمت شکوفا شدن استعدادهای مددجویان گام بردارند و به جای دادن مستمری، زمینه ایجاد اشتغال و کارآفرینی را در آنها بوجود آوردند.

وی افزود: مدیران بانک‌ها با اختصاص وام‌های کم بهره و قرض‌الحسنه زمینه ایجاد اشتغال متوسط مددجویان را فراهم کنند تا زمینه‌ای فراهم شود که به همت پرسنل زحمت‌کش کمیته امداد خانواده‌های تحت پوشش به سمت  توانمندسازی، استقلال و خودکفایی حرکت کنند و نیازی به مستمری کمیته امداد نداشته باشند.

کیخا با بیان اینکه کمیته امداد منشأ خیر و برکت برای کشور است، گفت: کمیته امداد در بحث مشاغل خانگی و ایجاد اشتغال برای افراد تحت پوشش اقدام‌های خوبی کرده و همه مدیران و معتمدان و بانک‌ها تلاش کنند تا کمیته امداد بتواند در ماموریتی که همان ایجاد فرهنگ کار و تلاش در بین مددجویان است موفق شود.

فرماندار زابل تصریح کرد: کار در کمیته امداد عبادت است زیرا خدمات این نهاد به مستضعفان و قشر محروم جامعه می‌رسد و این قشر در پیروزی و همچنین در تمامی صحنه‌های نظام حضور برجسته و فعال داشته‌اند.

کیخا در ادامه گفت: در سال 89، برای 2 هزار و 143 نفر با اعتباری بالغ بر 19 میلیارد و 349 میلیون ریال توسط کمیته امداد اشتغال‌زایی شده است.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول