اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان:

20 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد در استان زنجان هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: 20 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد در استان زنجان هستند.

20 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد در استان زنجان هستند

بهرام ولیزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سالانه حمایت‌های مختلفی از خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 20 هزار و 571 خانوار زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان هستند، اضافه کرد: این خانوارها شامل جمعیتی بالغ بر 40 هزار نفر هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان تصریح کرد: علاوه بر مددجویان دائم کمیته امداد 50 هزار نفر نیز از خدمات این نهاد به صورت چند خدمتی و تک خدمتی بهره‌مند می‌شوند.

وی همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر 4 هزار و 367 دانش‌آموز از حمایت‌های کمیته امداد استان زنجان بهره‌مند هستند، اضافه کرد: همچنین بیش از یک هزار دانشجو نیز از خدمات کمیته امداد استفاده می‌کنند.

ولیزاده در ادامه با اشاره به وضعیت مدیریتی کمیته امداد استان زنجان افزود: در حال حاضر کمیته امداد استان زنجان دارای هفت مدیریت شهرستان است.

وی با اشاره به برخی از اقدامات کمیته امداد استان زنجان در سال جهاد اقتصادی اضافه کرد: امسال نیز برنامه‌های این نهاد استمرار برنامه‌های سال گذشته است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به برخی از موفقیت‌های کسب شده توسط کمیته امداد استان زنجان افزود: انتخاب کمیته امداد به عنوان دستگاه برتر در سال جهاد اقتصادی، انتخاب شدن به عنوان سه دستگاه برتر در بحث اقامه نماز و حجاب و عفاف و همچنین انتخاب شدن به عنوان سه دستگاه برتر در زمینه تکریم ارباب رجوع از جمله عناوین کسب شده توسط کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته است.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های کمیته امداد حفظ کرامت انسانی مددجویان زیر پوشش این نهاد است، اضافه کرد: در این زمینه فرهنگ‌سازی مطلوبی در جامعه صورت گرفته است.

ولیزاده همچنین با اشاره به ملاحظات سال جهاد اقتصادی اضافه کرد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته و نقاط قابل تامل در کنار بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی در حال حاضر جامعه هدف و مسئولان بیش از پیش با ادبیات توانمندسازی آشنا شده‌اند.

وی همچنین با اشاره به وضعیت نیروهای فعال در کمیته امداد استان زنجان در بخش فرهنگی اضافه کرد: در حال حاضر 90 درصد از افراد فعال در بخش فرهنگی کمیته امداد دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حوزه‌ فرهنگی کمیته امداد با نفوذترین ابزار را زمینه رسوخ به لایه‌های خانواده دارد، افزود: خوشبختانه نسل جوان زیر پوشش کمیته امداد قدرشناس خدمات کمیته امداد هستند.

ولیزاده یادآور شد: با حمایت‌های کمیته امداد و تلاشی که توسط خود دانشجویان و دانش‌آموزان صورت گرفته است، زمینه بروز و شکوفاشدن استعدادهای جوانان فراهم شده است.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول