اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) جم خبر داد

ارائه خدمات درمانی رایگان کمیته امداد جم به مددجویان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) جم از ارائه خدمات بهداشتی درمانی رایگان کمیته امداد به مددجویان خبر داد.

ارائه خدمات درمانی رایگان کمیته امداد جم به مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از جم مسلم انیژپور شامگاه شنبه در نشست با مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از نهادهایی است که همزمان با ظهور و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به منظور حمایت از اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه شاهد تاسیس آن بودیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم خاطر نشان کرد: حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در تمام سال‌های بعد از پیروزی انقلاب به منظور افزایش سطح رفاه عمومی اقشار کم‌توان جامعه از نظر مالی بوده و تا حد زیادی در تحقق اهداف موفق بوده‌ایم.

انیژپور رضایتمندی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) از خدمات را از نمودهای موفقیت این نهاد دانست و اذعان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با ارائه خدمات فرهنگی، رفاهی، مالی، بهداشتی، درمانی و ... توانسته رضایت مددجویان را تا سطح بالایی به دست آورد و این امر به معنای موفقیت این نهاد در عمل به وظایف و ماموریت‌های محوله بوده است.

وی اضافه کرد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان از مهم‌ترین خدماتی است که به منظور حفظ سلامت خانوارها و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهد آن بوده‌ایم و تا حدود زیادی رضایت‌مندی افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در عرصه سلامت را جلب کرده‌ایم.

این مسئول خدمات بیمه‌ای را از خدمات ارزشمند رفاهی و بهداشتی کمیته امداد امام خمینی (ره) دانست و بیان کرد: بیمه از خدمات ارزشمند و مهم رفاهی و بهداشتی است و در دستیابی راحت و آسان مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) به خدمات بهداشتی و مباحث سلامت اثرگذار بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم عنوان کرد: در سال گذشته شاهد بهره‌مندی 112 مددجو از خدمات بیمه‌ای کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم بوده‌ایم.

وی در آنالیز آماری این قشر گفت: 48 نفر زنان سرپرست خانوار، 21 نفر طرح اشتغال و خودکفایی و 47 نفر کد 994 از افرادی هستند که از خدمات بیمه‌ای کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم بهره برده‌اند.

انیژپور ادامه داد: طرح بیمه کردن مددجویان به منظور توانمند‌سازی ایشان صورت گرفته و در سه ماه نخست سال 91 شاهد پرداخت مبلغ 425 میلیون ریال به تامین اجتماعی به منظور خدمات بیمه‌ای مددجویان بوده‌ایم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول