اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج دانش‌آموزی درمیان خبر داد

مشارکت حدود 2000 دانش‌آموز درمیانی در طرح جهاد سازندگی

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج دانش‌آموزی درمیان گفت: یک‌هزار و 900 دانش‌آموز با بسیج سازندگی شهرستان در اردوهای جهادی طرح هجرت سه فعالیت می‌کنند.

مشارکت حدود 2000 دانش‌آموز درمیانی در طرح جهاد سازندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، محمد علی‌آبادی صبح امروز در بازدید از طرح‌های مرمت و زیباسازی مدارس درمیان اظهار کرد: در تابستان سال جاری 19 آموزشگاه با مشارکت گروه‌های جهادی بسیج دانش‌آموزی شهرستان در حال مرمت، بازسازی و زیباسازی است که برای اجرای آن قریب 25 میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است.

وی از فعالیت 17 گروه جهادی در 38 روستای شهرستان خبر داد و افزود: تعداد 5 هزار دانش‌آموز شهرستان از سه مقطع تحصیلی در کلاس‌های فرهنگی، عقیدتی، ورزشی و معارف ثبت‌نام کرده‌اند.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی درمیان با بیان اینکه شرکت در اردوهای جهادی طرح هجرت 3 علاوه بر استفاده بهینه از اوقات فراغت جوانان مرزنشین، زمینه آشنایی بیشتر آنان با حرف و مشاغل مختلف را فراهم می‌آورد، تصریح کرد: حضور گسترده جوانان مؤمن و متعهد در عرصه‌های مختلف سبب رونق طرح‌های عمرانی و توسعه آبادانی در مناطق محروم شهرستان می‌شود.

علی‌آبادی هدف از اجرای اردوهای جهادی را تقویت روحیه ایثار، نوع‌دوستی، فعالیت اجتماعی و بنیه اعتقادی نسل جوان مرزنشین در این خطه از میهن اسلامی برشمرد و عنوان کرد: میزان مشارکت دانش‌آموزان در این اردوها 30 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

وی با بیان اینکه برگزاری اردوهای جهادی زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) است، ادامه داد: اردوهای جهادی مقدمه و پیش‌نیاز حرکتی جهادی در میادین اقتصادی، فرهنگی و عقیدتی است.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی درمیان اضافه کرد: داشتن روحیه و تفکر جهادی در زمینه‌های مختلف زمینه‌ساز تحقق عدالت اجتماعی در جامعه می‌شود.

علی‌آبادی با بیان اینکه اردوهای جهادی در تمام شئونات زندگی باید ساری و جاری باشد، یادآور شد: دانش‌آموزان بسیجی نقش محوری در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، عمرانی، بهسازی و بهداشتی طرح هجرت 3 ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول