اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت پرورش اندام خراسان‌رضوی پس از برکناری

کسی پاسخ‎گو خلاءهای رشته پرورش اندام خراسان‌رضوی نیست

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت پرورش اندام خراسان‌رضوئی گفت: کسی پاسخ‎گو خلاءهای رشته پرورش اندام خراسان‌رضوی نیست.

کسی پاسخ‎گو خلاءهای رشته پرورش اندام خراسان‌رضوی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، پس از استعفای حسین محمدزاده از سرپرستی هیئت پرورش اندام خراسان‌رضوی و انتصاب بهرام نکاحی، رئیس هیئت پرورش اندام مشهد به عنوان سرپرست این هیئت، تغییراتی در این هیئت صورت گرفت که از جمله آن می‌توان به تغییر دبیر چند ساله این هیئت اشاره کرد.

بر این اساس سامان سرابی، قهرمان پرورش اندام آسیا و جهان از سمت دبیری هیئت پروش اندام استان خراسان‌رضوی برکنار و محسن عباس‎پور به جای وی به این سمت انتخاب شد.

سامان سرابی پس از برکناری از دبیری هیئت پرورش اندام استان خراسان‌رضوی با حضور در دفتر خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی و گفت‎وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد اظهار کرد: جایگاه‌های افراد در خانواده ورزشی پرورش اندام باید مشخص شود تا رشد این رشته ورزشی را در آینده شاهد باشیم.

دبیر سابق هیئت پرورش اندام خراسان‌رضوی گفت: واگذاری سمت دبیری به فرد اصلح‎تر و آشناتر به این رشته سبب پیشرفت پرورش اندام می‌شود.

وی ابراز کرد: امروز در ورزش پرورش اندام استان خلاءهای ورزشی از سوی کارشناسان و قهرمانان این رشته ورزشی احساس می‌شود ولی کسی پاسخ‌گو به این نیازها و خلاءها نیست که این بی‌توجهی بر روی آینده رشته پرورش اندام تاثیرات منفی از خود به جای می‌گذارد.

دبیر سابق هیئت پرورش اندام خراسان‌رضوی افزود:حاشیه‌ها در رشته پرورش اندام همچنان وجود دارد که مسئولان این ورزش باید تلاش خود را در راستای به ساحل آرام نشاندن این رشته ورزشی بیشتر کنند.

قهرمان آسیا و جهان رشته پرورش‌اندام با اشاره به ظرفیت‌های رشته پرورش‌اندام در استان خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: ورزش پرورش اندام کشور سال‌های سال با نام خراسان در مسابقات کشوری، المپیکی و جهانی درخشیده است که این درخشش را مدیون تمامی مربیان، قهرمانان و مسئولان آشنا به این رشته ورزشی می‌دانیم.

سرابی افزود: خانواده ورزشی رشته پرورش اندام در استان خراسان بسیار بزرگ و گسترده است که امیدواریم با استفاده از مدیران و مسئولان اصلح در این ورزش بتوانیم آینده این رشته ورزشی را از لحاظ سطح کمی و کیفی به درجه موفقیت برسانیم.

دبیر سابق هیئت پرورش اندام استان خراسان‌رضوی در ارتباط با تغییرات هیئت استان افزود: انتخاب مناسب‎ترین فرد در رشته ورزشی پرورش اندام و محول کردن سمت‎های ورزشی به افراد آشنا و کارشناس در این رشته ورزشی سبب می‎‌شود تا آینده روشنی در رشته پرورش اندام در استان خراسان‌رضوی داشته باشیم.

وی ادامه داد:خواسته ما از اداره‌کل ورزش و جوانان استان خراسان‌رضوی این است که نسبت به این رشته ورزشی و انتخاب مسئولان آن توجه بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ع10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول