اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 72 ساعت گذشته صورت گرفت

کشف بیش از 480 کیلوگرم تریاک در هرمزگان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان از کشف 481 کیلو و 420 گرم تریاک در 72 ساعت گذشته در استان خبر داد.

کشف بیش از 480 کیلوگرم تریاک در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سیداحمد خدایی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با تشریح جزئیات این کشفیات افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های بندرعباس، خمیر، پارسیان، میناب و بندرلنگه در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ در 72 ساعت گذشته حین کنترل حوزه‌های استحفاظی هفت دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پرتلاش استان در بازرسی فنی و دقیق از خودروهای توقیفی 481 کیلو و 420 گرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودروها جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان خاطرنشان کرد: در این زمینه 9 نفر از عوامل و عناصر قاچاق مواد مخدر دستگیر و به همراه خودروهای توقیفی به پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شدند.

خدایی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس نیز در این نشست از شناسایی و دستگیری 118 نفر معتاد و توزیع کننده مواد مخدر طی هفته گذشته در شهرستان خبر داد.

عبدالحسین بسطامی در تشریح عملکرد و اقدامات هفته اخیر در این شهرستان گفت: مأموران کلانتری، پاسگاه‌ها و یگان امداد شهرستان با انجام فعالیت‌های شبانه‌روزی و اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق مواد مخدر و سوداگران مرگ 118 نفر معتاد و توزیع کننده مواد مخدر در سطح شهرستان را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: مأموران همچنین در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی 47 نفر سارق را دستگیر و 50 هزار نخ سیگار قاچاق را کشف کردند.

بسطامی خاطرنشان کرد: مأموران طی هفته گذشته 30 دستگاه خودرو و 269 دستگاه موتورسیکلت متخلف را توقیف و اعمال قانون کردند.

مسئول انتظامی شهرستان بندرعباس ضمن قدردانی از همکاری خوب مردمی با پلیس از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه تهیه و توزیع مواد مخدر و دیگر اقلام ممنوعه از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی 110 موضوع را اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/ز20

 

 

 

 

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول