اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان خبر داد

دستگیری 10 توزیع کننده مواد مخدر در بندرعباس

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان از شناسایی و دستگیری 10 نفر از عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در بندرعباس خبر داد.

دستگیری 10 توزیع کننده مواد مخدر در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید احمد خدایی پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای با محوریت تشریح جزئیات دستگیری این افراد گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی روز گذشته طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز را در محلات بندرعباس اجرا کردند و در این زمینه 19 باب منزل در محلات بندرعباس را مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: مأموران پرتلاش استان ضمن رعایت موازین شرعی و قانونی و حقوق شهروندی در این رابطه، مقادیری انواع مواد مخدر آماده فروش و آلات و ادوات استعمال مواد مخدر را کشف کردند؛ همچنین 10 نفر از عوامل توزیع کننده مواد مخدر در محلات دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان تصریح کرد: مواد مخدر مکشوفه به یگان انتقال یافت و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

خدایی در پایان ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت خوب مردمی با پلیس، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه تهیه و توزیع مواد مخدر و دیگر اقلام ممنوعه از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی 110 موضوع را اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/ز30

 

 

 

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول