اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر:

وسوسه سودآوری مسئله اصلی در تجارت موادمخدر است

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری گفت: مسئله اصلی در تجارت مواد مخدر، اغوا و وسوسه سودآوری این کار است.

وسوسه سودآوری مسئله اصلی در تجارت موادمخدر است

به گزار ش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، طاها طاهری‌ در حاشیه شورای مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اظهار داشت: یکی از علل اصلی تغییر گرایش مصرف مواد مخدر از سنتی به صنعتی این بود که در قانون به این موارد اشاره‌ای نشده بود و از سوی دیگر مباحث روانی و تبلیغات انجام شده بیانگر عدم اعتیادآوری این مواد بود.

وی با اشاره به اینکه در زمان حاضر اقدامات لازم برای جلوگیری از مصرف انواع مواد مخدر در کشور آغاز شده است، خاطرنشان کرد: قانون برای مقابله با مواد مخدر صنعتی، مجازات سختی را برای این مواد در نظر گرفته است.

وی با اینکه تغییر گرایش مصرف مواد مخدر از سنتی به صنعتی یک فاجعه در کشور بود، عنوان کرد: مصرف مواد مخدر به ویژه مواد صنعتی به مانند یک غده سرطانی است که شکل گرفته و در حال جراحی است.

طاهری به عملکرد شورای مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اشاره کرد و ابراز داشت: بررسی عملکرد سال گذشته این شورا در استان کرمان، پیگیری برای تکمیل ساخت مرکز نگهداری و کاهش آسیب معتادان پرخطر و بررسی لزوم تشکیل سه مرکز در جنوب استان از جمله مباحث مطرح شده در این نشست است.

وی بازدید از روند اجرایی مرکز نگهداری محکومان مواد مخدر را از دیگر برنامه های سفر خود به کرمان برشمرد و ابراز داشت: تلاش می‌شود، ظرفیت جدیدی در زندان‌های این استان ایجاد شود.

قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری گفت: مسئله اصلی در تجارت مواد مخدر، اغوا و وسوسه سودآوری این کار است.

وی افزود: در کشور ما با توجه به قرار گرفتن در مسیر ترانزیت مواد مخدر، مصرف کنندگانی نیز وجود دارند که باید تلاش شود، بازار مصرف مواد مخدر بیش از پیش کاهش یابد.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول