اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان تصریح کرد

ضرورت آگاه‌سازی خانواده‌ها در زمینه موادمخدر

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: ارتقای سطح آگاهی تمام اقشار جامعه و خانواده‌ها و همکاری همگانی در عرصه جلوگیری از مصرف مواد مخدر از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

ضرورت آگاه‌سازی خانواده‌ها در زمینه موادمخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، اسماعیل نجار در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با تجلیل از مقام شامخ شهدای مبارزه با موادمخدر اظهار داشت: شهدای مبارزه با موادمخدر سند گویایی از مجاهدت فرزندان ایران اسلامی برای کمک به بشریت و کرامت انسانی در دنیا هستند.

وی اعتیاد به مواد مخدر را ریشه‌دار در استکبار دانست و افزود: زمانی که نظام جمهوری اسلامی در مسیر صحیح در حال حرکت است، دشمنان از راه‌های مختلف از جمله مواد مخدر، برای ضربه زدن به این نظام اقدام می‌کنند.

نجار بیان داشت: با توجه به اینکه استان کرمان متأثر از مرزهای شرقی کشور است، اما در حوزه برخورد و مقابله با مواد مخدر تلاش‌های بسیار خوبی در این استان انجام شده است.

وی عنوان کرد: کرمان در حوزه مقابله با مواد مخدر جزو سه استان برتر کشور بوده و هست و در حوزه مصرف مواد مخدر در رتبه 12 یا 13 کشور قرار دارد.

نجار بر برخورد قانونی قاطع‌تر با دست‌اندرکاران تولید، توزیع و مصرف مواد مخدر تاکید کرد و ابراز داشت: ارتقای سطح آگاهی تمام اقشار جامعه و خانواده‌ها و همکاری همگانی در عرصه جلوگیری از مصرف مواد مخدر از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

استاندار کرمان در ادامه از تلاش‌های تمام دست‌اندرکاران حوزه مقابله و برخورد با مواد مخدر در استان تقدیر کرد و گفت: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از برنامه‌های جدی در کشور و استان کرمان است.

نجار تصریح کرد:‌ دستگاه‌های نظامی،‌ انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی در استان کرمان هماهنگی خوبی برای مبارزه با مواد مخدر دارند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول