اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

26 تیرماه

همایش بهبودیافتگان موادمخدر در گرگان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: همایش بزرگ بهبودیافتگان موادمخدر در مصلای گرگان 26 تیرماه برگزار می‎شود.

همایش بهبودیافتگان موادمخدر در گرگان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان با بیان اینکه استان گلستان حائز رتبه اول در مبارزه با موادمخدر در سطح کشور شد اظهار داشت: در روز جهانی مبارزه با موادمخدر و در اجلاسی که به همین منظور در تهران با حضور استانداران، جمعی از سفرای کشورهای خارجی و مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد از استاندار گلستان به دلیل موفقیت در مبارزه با موادمخدر در این استان تقدیر به عمل آمد.

وی ادامه داد: در کسب رتبه اول کشور شاهد وحدت رویه، همکاری و تعامل بسیار قوی بین مسئولان استان و شهرستان‎ها بودیم که نتیجه آن به این موفقیت ختم شد و این مهم به دست نیامده جز با تلاش بی‎وقفه‎ای که در این حوزه صورت گرفته است.

 

دبیر ستاد مبارزه با موادمخدر استان خاطر نشان کرد: با وجود کسب این رتبه، ما موضوع موادمخدر را حل شده نمی‎بینیم و همچنان برای پاکسازی مناطق آلوده و جمع‎آوری معتادان پرخطر در شهرها و روستاهای استان آمادگی کامل داریم.

جمشیدی تأکید کرد: تا زمانی که تفکر صهیونیستی و امپریالیستی وجود دارد، اعتیاد و موادمخدر هم در کشور ما وجود خواهد داشت اما مبارزه ما هم ادامه دارد و تردیدی نداشته باشید که همت ما در این مبارزه جدی‎تر و مصمم‎تر خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه در تاریخ 26 تیرماه سال جاری همایش بزرگ بهبودیافتگان در مصلای گرگان برگزار می‎شود از فرمانداران خواست تا ضمن برگزاری جلساتی با بخشداران، دهیاران و شوراها با اطلاع‎رسانی دقیق، بهبودیافتگان و خانواده‎های آنها را برای شرکت در این همایش بزرگ ترغیب کرده و پای کار بیاورند.

در این جلسه همچنین فرمانداران شهرستان‎های استان گزارشی آماری از عملکرد شهرستان خود در حوزه مبارزه با موادمخدر، آمار دستگیرشدگان و پاکسازی مناطق آلوده به معاون سیاسی امنیتی استاندار ارائه کردند.

انتهای پیام/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول